نمایشگاه "ما باهم برای آینده" در دانشگاه مراغه افتتاح شد

  • 24 Feb 2024
  • کد خبر: 714910
  • 53986

نمایشگاه "ما باهم برای آینده" روز چهارشنبه ۲ اسفندماه، به همت کانون های فرهنگی و اجتماعی هومان، خیریه مهر و دختران آفتاب با حضور دکتر زادشکویان رئیس دانشگاه مراغه، دکتر رضائی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر حاضر وظیفه مدیر فرهنگی و اجتماعی، فعالان فرهنگی و جمعی از دانشجویان در خانه فرهنگ افتتاح شد.

نمایشگاه

این نمایشگاه با هدف تقویت مهارت کارآفرینی، بازاریابی، تقویت مهارت کارگروهی، رونمایی و فروش صنایع دستی و کارهای هنری دانشجویان هنرمند، فروش محصولات عفاف و حجاب، افزایش فعالیت‌های خیر‌خواهانه و ایجاد شور و نشاط در آستانه انتخابات، در ایستگاه های امید، پرواز ذهن و درانه آغاز به فعالیت نمود.

دکتر محمد زادشکویان در مراسم افتتاحیه، ضمن قدردانی از حضور  و مشارکت دانشجویان، از تمامی ایستگاه ها بازدید کرد و همچنین از دانشجویان توانمند برای برگزاری دوره‌های آموزشی در دانشگاه دعوت نمود. 
وی حضور دانشجو را در تمام عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی ضروری دانست و از دانشجویان خواست تا نقش پررنگی در تعیین آینده کشور و جامعه داشته باشند.

دکتر عباس رضائی معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه‌ مراغه با تحسین فعالیت‌های هنری و فرهنگی دانشجویان، آنان را به حضور در تمام صحنه‌های اجتماعی و سیاسی دعوت نمود. وی همچنین حضور جامعه دانشجویی و دانشگاهی را در پای صندوق‌های رای ضروری دانست.

این نمایشگاه از ۲ اسفندماه تا تاریخ ۸ اسفندماه در مکان خانه فرهنگ دانشگاه مراغه جهت بازدید دایر می باشد.

اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.