جشن اعیاد شعبانیه در دانشگاه مراغه برگزار شد

  • 27 Feb 2024
  • کد خبر: 717985
  • 59796

این جشن باحضور جمعی از هیئت رئیسه،کارکنان و دانشجویان، دوشنبه ۷ اسفند به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی با همکاری هیئت مکتب الشهدا، بسیج دانشجویی، کانون مهدویت در آمفی تئاتر فجر دانشگاه مراغه با برنامه های متنوع شاد فرهنگی برگزار شد‌.

جشن اعیاد شعبانیه در دانشگاه مراغه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تبریک و تهنیت نیمه شعبان؛ از تمام عوامل اجرایی تقدیر و تشکر نمود.
دکتر رضایی در ادامه با اشاره به ایام انتخابات، حضور در پای صندوق‌های رای را برای تغییر، تحول و حل مشکلات ضروری دانست و گفت: تغییر و انتخاب نماینده جدید در طی سال‌های پس از انقلاب سبب پیشرفت‌‌ها و دستاورد‌های عظیمی برای ایران شده‌ است. عظمت ایران در دنیا و دستاورد‌ها در حوزه‌های مختلف به سبب همین مشارکت اجتماعی و جمهوری  است.
وی ادمه داد: در کنار این دستاورد‌ها معضلات و مشکلات‌هم وجود دارند. ما با رای خود میتوانیم این مشکلات را اصلاح کنیم.
ایشان همچنین حضور در پای صندوق رای را دفاع از جمهوری اسلامی دانست و خلاف این را دفاع از جبهه دشمن تلقی نمود.


حجت‌الاسلام و والمسلمین زمانی مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، ضمن تبریک این عید بزرگ، زمینه سازی برای ظهور امام عصر (عج) را از وظایف تمام مسلمانان دانست. ایشان همچنین بزرگترین ترس دشمنان اسلام را پرچم سبز منتظران ولی‌عصر(عج) دانست و گفت: عمده‌ترین بحث اسرائیل و دشمنان اسلام از بین بردن پرچم سبز منتظران حضرت و پرچم سرخ حسین است. آنها از ظهور حضرت ترس دارند و هراسانند که جهان با ظهور ایشان به عدل و آرامش برسد‌.
ایشان در پایان با معرفی چند کتاب در خصوص پاسخ به سوالات متداول در خصوص امام زمان، دانشجویان را به مطالعه ویژگی‌های انقلاب ولی‌عصر(عج) دعوت نمود.

نمایش ورزش باستانی توسط مرشد برتر کشور آقای اسلام امیدی و رامین بختیاری، اجرای موسیقی زنده توسط دانشجویان محمدی و امانی،مولودی خوانی برادر محمد حسین محسنی، قرعه کشی و اهدای جوایز از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.