کسب پنج مقام برتر دانشگاه مراغه در جشنواره تیتر ۱۳

  • 08 May 2024
  • کد خبر: 907622
  • 33875

سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی  تیتر۱۳ بعد از سه روز بخش نمایشگاهی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، با معرفی برگزیدگان و افتخارآفرینی مجدد نشریات دانشجویی دانشگاه مراغه با کسب پنج مقام برتر به کار خود پایان داد.

کسب پنج مقام برتر دانشگاه مراغه در جشنواره تیتر ۱۳

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ به نقل از کارشناس نشریات دانشجویی، آثار از ۲۵ عنوان نشریه دانشجویی این دانشگاه، در رسته های مختلف به این جشنواره کشوری ارسال گردید که تعداد قابل توجهی از این آثار در بخش‌های ویژه‌، همچون دانشگاه و حل مسائل ملی، روایت پیشرفت و آرمان‌های گام دوم انقلاب، با همکاری دانشجویان ثبت شده بود. 

بر اساس نتایج‌ نهایی اعلام‌‌شده در مراسم اختتامیه تیتر۱۳ به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد، «زهرا سیدی» مدیرمسئول نشریه دو واحد خنده، رتبه اول نشریات برگزیده طنز و کاریکاتور؛ «امیررضا قره‌شهرک» مدیر مسئول نشریه میثاق، رتبه اول آثار برگزیده-مقاله صنفی؛ «پریا فرخی» هیئت تحریریه نشریه روانجو رتبه اول آثار برگزیده-مقاله علمی علوم انسانی و «محمد حقانی‌نیا» مدیر مسئول سابق نشریه محک، رتبه سوم بخش ویژه-مقاله را کسب کردند. 

همچنین طبق این گزارش، پریسا فتوحی عنوان "کارشناس برگزیده نشریات دانشجویی کشور" را از میان کارشناسان دانشگاههای وزارت علوم کسب کردند.

گفتنی است در این جشنواره دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف و دکتر روح‌الله متفکرآزاد، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به همراه هئیت همراه، از غرفه نشریات دانشجویی دانشگاه مراغه در سیزدهمین جشنواره تیتر ۱۳ بازدید کردند که در آن، نگاه ویژه نشریات دانشگاه مراغه نسبت به حل مسائل جامعه دانشگاهی و کشور، امید به آینده و آرمان های گام دوم انقلاب ستوده شد.

ایجاد فضای تعاملی بین دانشجویان و کارشناسان دانشگاه‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت، توانمندسازی دانشجویان از طریق برگزاری کارگاه‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی کارشناسان برای بررسی آیین‌نامه‌های مرتبط با نشریه‌های دانشجویی از جمله اهداف برگزاری جشنواره‌های تیتر۱۳ بود که در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مشهد برگزار شد.

اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.