خاک مراغه متبرک شد

پیکر شهید مالک رحمتی در منزلگاه ابدی خود آرام گرفت

  • 24 May 2024
  • کد خبر: 978361
  • 30782

شهید دکتر مالک رحمتی، نخستین استاندار شهید آذربایجان‌شرقی با حضور دانشگاهیان دانشگاه مراغه و جمع کثیری از مردم شهیدپرور و قدرشناس مراغه و شهرستانهای استان، در جوار مزار دیگر شهدای مراغه، گلشن زهرا آرام گرفت.

پیکر شهید مالک رحمتی در منزلگاه ابدی خود آرام گرفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ شهید مالک رحمتی استاندار جهادگر آذربایجان‌شرقی و فرزند مراغه در طول خدمت کوتاه خود دلسوزانه بعنوان سرباز نظام و انقلاب، برای رفع مشکلات مردم استان تلاش کرد. وی یکی از همراهان رییس‌جمهور بود که در سانحه هوایی سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نایل آمد و شایسته، مالک دلها لقب گرفت.

بسیج دانشجویی و تشکل جامعه اسلامی دانشجویان با همدلی و پشتیبانی معاونت های فرهنگی و اجتماعی، اداری مالی و دانشجویی و همچنین بسیج کارکنان و روابط عمومی دانشگاه مراغه با برپایی موکب های شهید گمنام در محل های میدان عبدالقادر، میدان بسیج و گلشن زهرا، به مردم عزادار خدمت رسانی کردند.

حضور روسای دانشگاههای تبریز، بناب و هئیت همراه و اقشار مختلف مردم در موکب های شهید گمنام دانشگاه مراغه تسلی بخش دل داغدار دانشگاهیان و دانشجویان شد.

در پایان آئین هیئت رئیسه دانشگاه مراغه با انتشار بیانیه ای از همکاران خدوم دانشگاه مراغه تقدیر و تشکر کردن 

باسمه تعالی
بسم رب الشهداء و الصدیقین وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز مپندارید کسانى که در راه خدا کشته مى‌شوند مرده‌اند، بلکه آن‌ها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزى مى‌گیرند.
با سلام خدمت همکاران خدوم دانشگاه مراغه که در مراسم تدفین استاندار فقید آقای دکتر مالک رحمتی زحمات زیادی را متقبل شدند و در برقراری موکب پذیرایی از ساعات اولیه روز تدفین حضور داشتند و همچنین از همکاران محترم معاونت دانشجویی، معاونت فرهنگی، معاونت اداری و مالی، معاونت آموزشی و پژوهشی، مدیریت روابط عمومی، مدیریت حراست، مجموعه حفاظت فیزیکی دانشگاه و تشکل های محترم دانشجویی و کارکنان خدوم آشپزخانه که نهایت زحمت را در این چند روز متقبل شدند و سبب ماندگار شدن نقش دانشگاه در قدردانی از اولین استاندار شهید خدمت شدند و میزبان خوبی برای میهمانان عزیز مراسم تشییع و تدفین بودند از طرف هیات رئیسه محترم دانشگاه نهایت تشکر و قدردانی را داریم. انشاالله دعای پرخیر و برکت شهید خدمت و فرزند برومند مراغه بدرقه راه شما همکاران ولایی و قدرشناس و شریف باشد.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

هیات رئیسه دانشگاه مراغه

اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.