پیام تبریک رئیس دانشگاه مراغه به رئیس جمهور منتخب ایران

  • 06 Jul 2024
  • کد خبر: 1112036
  • 28840
پیام تبریک رئیس دانشگاه مراغه به رئیس جمهور منتخب ایران

 دکتر محمد زادشکویان، با صدور پیامی، برگزاری انتخابات باشکوه ریاست جمهوری و انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت شریف ایران تبریک گفت.

خداوند عادل و سبحان را شکر می‌گزاریم که به ملت شریف ایران توفیق عطا کرد تا در تکمیل حماسه‌ قدردانی از رئیس جمهور شهید خود، با خلق صحنه‌ای درخشان، در مقابل دشمنان خود بایستند و در دو جمعه پیاپی برگ زرین دیگری را بر صفحات پرافتخار مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اضافه کنند.

اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه مراغه ضمن گرامیداشت یاد و تجلیل از خدمات ماندگار شهدای خدمت و با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌ روزی دانشگاهیان و عموم فعالان این رویداد خطیر، بار دیگر پیروزی و فزونی اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مردم متدین، میهن‌دوست و وظیفه‌شناس ایران اسلامی تهنیت عرض می‌نمایم.

در پایان بر خود لازم می‌دانم انتخاب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان نهمین رییس جمهور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی ایشان را در سایه اتحاد و وحدت ملی از خداوند منان مسئلت می نمایم.

امید است با فضل الهی، هدایت‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب و همکاری سازنده همه نیروهای متخصص و متعهد، در جهت تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و اعتلای عزت ایران اسلامی که میراث گرانبهای شهداء و امام شهداء است، همواره موفق و موید باشید.

اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط