پانزدهمین دوره‌ی آموزش اصول روزنامه‌نگاری و رسانه های نوین برگزار شد

  • 19 Nov 2023
  • کد خبر: 558433
  • 8982

کارگاه آموزشی روزنامه‌ نگاری و رسانه های نوین در روز‌های پنجشنبه و جمعه، ۲۴ و ۲۵ آبان‌ماه، با حضور مدرس دکتر امیر هوشنگ قلندری و ۷۰ نفر از دانشجویان علاقه‌مند در دانشگاه مراغه برگزار گردید.

پانزدهمین دوره‌ی آموزش اصول روزنامه‌نگاری و رسانه های نوین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی؛ کارشناس نشریات دانشجویی دانشگاه مراغه با بیان اهداف ناظر بر این کارگاه و ضرورت‌ها گفت: کارگاه‌های برگزار شده به منظور مهارت‌افزایی و آموزش اصول و مبانی فعالیت رسانه‌ای به دانشجویان علاقمند این دانشگاه بوده است.

وی در این راستا افزود: بر اساس دستور العمل نشریات وزارت علوم، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها موظف به برگزاری دوره‌های مقدماتی آموزش روزنامه نگاری در هر نیم سال تحصیلی برای دانشجویان هستند که شرکت دانشجویان در این کارگاه یکی از الزامات دریافت مجوز انتشار نشریه برای مدیران مسئول و سردبیران متقاضی است.

پریسا فتوحی با اشاره بر منابع آموزشی این کارگاه گفت: مباحثی چون؛ خبر نویسی، گزارش نویسی، مقاله نویسی، مصاحبه، مدیریت در نشریات و رسانه‌های نوین توسط این مدرس به دانشجویان آموزش داده شده و به صورت عملی نیز خبر چند رسانه‌ای کار شده است. 

وی بر ضرورت ارائه مباحث آموزشی و تربیت افراد توانمند در حوزه رسانه با توجه بر اهمیت موضوع در عصر حاضر تاکید کرد و افزود‌: این دوره پانزدهمین دوره آموزشی کار رسانه‌ای در دانشگاه مراغه محسوب می‌شود و هشت نفر از دانشجویان علاقمند دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز حضور داشتند.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.