نهمین کنفرانس زئولیت ایران با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد/گزارش ویدیویی و تصویری

  • 09 Sep 2024
  • کد خبر: 1262419
  • 1893
نهمین کنفرانس زئولیت ایران با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد/گزارش ویدیویی و تصویری

اختتامیه نهمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران با حضور اساتید برجسته، پژوهشگران، و دانشگاهیان دانشگاه مراغه و معرفی برگزیدگان، یکشنبه هجدهم تیرماه به کار خود پایان داد.
 

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه مراغه؛ دکتر مریم موسوی فر دبیر علمی نهمین کنفرانس زئولیت ایران در سخنرانی پایانی، از حضور و مشارکت فعال شرکت‌کنندگان در کنفرانس تشکر کرد و گفت: از تمامی دست‌اندرکاران خصوصاً ریاست و هیئت‌رئیسه دانشگاه مراغه، اساتید، کارمندان و دانشجویان کمیته اجرایی، که در برگزاری کنفرانس کمک کردند، قدردانی می‌کنم.

ایشان افزود: در این دوره از کنفرانس از ۱۵۳ مقاله ارسالی؛ ۲۴ مقاله به‌صورت سخنرانی و 110 مقاله به شکل پوستر با حضور تمامی سخنرانان و شرکت نود درصد از پوسترها ارائه گردید.

دکتر مریم موسوی فر ادامه داد: سه کارگاه آموزشی با حضور اساتید برجسته برگزار شد و نمایشگاهی از مواد شیمیایی و معدنی و محیط زیستی نیز در حاشیه کنفرانس دایر بود و در نهایت یکی از سخنرانی‌ها به‌عنوان سخنرانی برتر، سه پوستر به‌عنوان پوسترهای برتر و غرفه برتر طی نظرخواهی از هیئت‌علمی و دانشجویان انتخاب شدند. وی در پایان ابراز امیدواری کرد که برگزاری این کنفرانس آغازگر همکاری‌های آینده باشد.

در پایان مراسم اختتامیه؛ دکتر حسین بی‌باکیان به‌عنوان سخنران برتر، نسرین قربانی، لیلا محمدی و محمدکاظم زاده در بخش پوسترهای برتر، دکتر سید ابوالقاسم کاهانی، مهندس محمدمهدی عظیمی در بخش کارگاه‌های برتر و غرفه مصباح به‌عنوان غرفه برتر معرفی و تجلیل شدند.

و با اهدای لوح سپاس، از اساتید، کارکنان و دانشجویان کمیته اجرایی تقدیر به عمل آمد.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط