بسیج کارکنان دانشگاه مراغه برگزار کرد:

نشست روشنگری و حضور حداکثری در انتخابات

  • 31 Jan 2024
  • کد خبر: 674426
  • 12746

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ نشست روشنگری و حضور حداکثری در انتخابات به همت بسیج کارکنان دانشگاه مراغه، چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه با حضور همکاران، میهمانان و شورای پایگاه در آمفی تئاتر فجر برگزار گردید. 

نشست روشنگری و حضور حداکثری در انتخابات

در این نشست؛ رضا بیدقی فرمانده پایگاه بسیج کارکنان شهید نجات اللهی دانشگاه مراغه، ضمن عرض خیر مقدم خدمت حضار و میهمانان و تبریک ایام الله دهه فجر، همگان را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت نمود و در خصوص برنامه های پایگاه توضیحاتی ارائه داد. 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین صفرزاده در بخش ابتدایی سخنان خود ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و ماه رجب را تبریک گفتند و در خصوص بهره گیری از فیوضات این ایام، قرائت ادعیه وارده در ماه رجب المرجب تاکید نمودند.
ایشان ضمن تبیین مبانی مردم سالاری دینی، نکته امتیاز آن نسبت به دموکراسی غربی را ریشه دار بودن آن در قرآن و عترت دانستند و با اشاره به اینکه یکی از مسئولیت های فقهاء عظام شیعه استنباط نظریه های سیاسی از منابع فقهی هست از ابتکارات بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را استنباط نظریه مردم سالاری دینی با تکیه بر قرآن و عترت و با مدیریت عالی ولی فقیه به عنوان امامت امت بر شمردند.
مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه مراغه با اشاره به امتیاز دوم مردم سالاری دینی که انسان های با مسئولیت شرعی، بصیر و تکلیف مدار را تربیت می کند، حضور حداکثری در انتخابات اسفند را تکمیل کننده سایر وظایف شهروندان جامعه دینی، مایوس کننده دشمن و یکی از منابع قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران دانستند.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.