معاون فرهنگی و اجتماعی در جمع نمازگزاران مسجد امام مهدی (عج) مراغه: خون شهدای حادثه کرمان قطعا روند زوال اسرائیل را تسریع خواهد کرد

  • 13 Jan 2024
  • کد خبر: 649367
  • 13667

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ دکتر عباس رضائی معاون فرهنگی و اجتماعی، چهارشنبه  ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ در جمع نمازگزاران و بسیجیان مسجد امام مهدی (عج) شهرستان مراغه، ابعاد جریان تروریستی کرمان و انتخابات مجلس را تبیین کرد. 

معاون فرهنگی و اجتماعی در جمع نمازگزاران مسجد امام مهدی (عج) مراغه: خون شهدای حادثه کرمان قطعا روند زوال اسرائیل را تسریع خواهد کرد

در این نشست که بعد از نماز مغرب و عشاء برگزارشد، معاون فرهنگی و اجتماعی طی بیانات مبسوطی همراه با پاسخ به پرسش های حضار طی دو ساعت ابعاد این دو موضوع را مورد بحث قرار داد. 
ایشان بیان کردند: از شروع انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ تاکنون، ضربات مهلکی به استکبار  به سرکردگی آمریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل وارد شده است که امروزه استکبار در لبه پرتگاه و انقلاب اسلامی به نزدیک قله رسیده است .

معاون فرهنگی و اجتماعی گفت: اقدامات شاخصی همچون قیام ۱۵خرداد سال ۴۲، قیام ۱۹ دی سال ۵۶، قیام ۲۹ بهمن ۵۶ تبریز، قیام ۱۷ شهریور ۵۷ تهران، ۱۳ آبان ۵۷، ۱۲ بهمن ۵۷، ۲۲ بهمن ۵۷، رفراندوم ۱۲ فروردین ۵۸، تدوین قانون اساسی، تشکیل بسیج و سپاه، فتح لانه جاسوسی سال ۵۸، خنثی سازی کودتاهای آمریکایی بعد از انقلاب، سرکوب تجزیه طلبان آمریکایی کردستان، به شکست کشاندن جنگ تحمیلی ۸ ساله استکبار علیه ایران، در هم کوبیدن منافقین آمریکایی، خنثی سازی فتنه ۶۸جنگ صدام و آمریکا بعد از دفاع مقدس، مقابله با فتنه ۷۸ آمریکایی، مقابله با فتنه طالبان، اخراج اسرائیل از لبنان با ایجاد حزب الله، محو فتنه ۸۸ رنگی استکبار در ۹ دی ۸۸، بی اثر کردن فتنه ۹۷ و ۹۸، خنثی سازی فتنه نابودی چین و آمریکا، انقلاب علمی چند جانبه در ایران بخصوص هسته ای، آبادانی ایران با این همه فشارها، کشف اختلاس های ناجوانمردانه، رسوا شدن آمریکا در فتنه بنفش و برجام، مقاومت در برابر تحریم های جهانی اقتصادی، در هم کوبیدن فتنه تمام عیار نابودی یمن، به شکست کشاندن فتنه چندجانبه ۱۴۰۱، فراری دادن آمریکا از لبنان، افغانستان، سوریه و عراق، نابود کردن حکومت بین المللی داعش، تجهیز فلسطین و قیام بزرگ طوفان الاقصی که همه این ها آمريکا را به لبه پرتگاه رسانده و هر از گاهی یک حرکت ناجوانمردانه  تروریستی توسط ساخته های نامشروعش همانند منافقین، داعش، تجزیه طلبان علیه زنان و کودکان از خود نشان می دهد که آخرین آن حادثه دلخراش کرمان است. 
 ایشان در ادامه افزود: البته این جنایت ها پایان ندارد و تا سقوط استکبار باید منتظر آن بود. هرچند ایران انتقام این جنایت ها را قبل از وقوع گرفته ولی براساس  عرف بین المللی در زمان و مکان مناسب جواب کوبنده خواهد داد.
 خون شهدای حادثه کرمان قطعا روند زوال اسرائیل را تسریع خواهد کرد. باید هوشیار باشیم که دشمن نتواند با تبلیغات مدافعان وطن را بکوبد چون این عزیزان هیچ وقت نمی توانند اقدامات خود را کاملا برای مردم بیان کنند. در حادثه کرمان نیز طبیعی است که این عزیزان تمام مسائل پیشگیری امنیتی در مراسم سالگرد سردار دل ها انجام داده اند ولی همیشه ممکن است در گوشه ای از کار دشمن بتواند ضربه بزند که در همه دنیا اتفاق میفتد با این حال متخصصان در حال بررسی هستند و اگر کاهلی عمدی بوده رسیدگی خواهند کرد. 
معاون فرهنگی و اجتماعی افزود: برای کمک به تسریع  زوال دشمن در لبه پرتگاه باید در انتخابات پرشور شرکت کنیم، با شرکت نکردن در انتخابات هیچ سودی نمی بریم بلکه بر عکس زمینه نابودی ایران فراهم می‌شود و تمام دستاوردهای نیز از دست خواهد داد ولی با شرکت در انتخابات حتما سود خواهیم کرد هر چند کم و تدریجی باشد. اصلا شرط حل مشکلات تعویض مدیران و اجرای جمهوریت است. 
ایشان ادامه داد با مشارکت بالا، ایران در دنیا از امنیت و دیپلماسی بالا برخوردار خواهد بود و زمینه رفع تحریم ها فراهم می گردد.
وی گفت: در مورد صلاحیت‌ها دو مرحله است یک مرحله که مدارک چهار گانه دریافت میشود که فرد مشکلات قضایی و امنیتی نداشته باشد مرحله دوم آیا توان نمایندگی مجلس  را دارد  که به آن احراز صلاحیت می گویند و در همه  کشورهای دنیا مرسوم است. در این قسمت به شورای نگهبان زیاد حمله می شود که سرمنشاء آن دشمن است 
در پایان نیز ایشان به سوالات حضار پاسخ دادند.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.