معاون آموزشی دانشگاه مراغه: نودانشجویان درس‌ خواندن را اولویت خود قرار دهند.

  • 11 Oct 2023
  • کد خبر: 469905
  • 9031

دکتر مهدی اسرافیلی،معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه مراغه از معرفی ۱۰۵۵ نفر در چهار دانشکده علوم پایه، کشاورزی، فنی مهندسی و علوم انسانی از طریق پذیرش با آزمون و با سوابق تحصیلی خبر داد و بیان کرد: در خصوص رشته‌های ارائه شده ما در دوره کارشناسی ۲۲ عنوان رشته تحصیلی داریم که در این رشته‌ها پذیرش صورت می‌گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه مراغه: نودانشجویان درس‌ خواندن را اولویت خود قرار دهند.

معاون آموزشی دانشگاه مراغه در حاشیه دومین روز از ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود گفت: ثبت‌نام دانشجویان از دوشنبه شروع شده و سه روز در خدمت دانشجویان عزیز و والدینشان خواهیم بود که طی بررسی‌های انجام شده روند ثبت‌نام حضوری طبق برنامه پیش رفته و خیلی عالی است.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه مراغه در توصیه‌ای به دانشجویان جدیدالورود افزود: بنده توصیه‌ای که همواره به دانشجویان؛ چه ورودی‌های جدید و چه ورودی‌های سال‌های گذشته داشته‌ام، این است که دانشجویان در وهله اول فقط برای درس خواندن به دانشگاه آمده‌اند و باید حتما در کنار دیگر فعالیت های دانشجویی خواندن درس را اولویت کار خود قرار بدهند. 

وی افزود: معدل خیلی مهم است. اولا بایستی سعی کنند حتما به موقع فارغ‌التحصیل شوند یعنی کارشناسی را بتوانند حداکثر در ۸ ترم تمام کنند و ثانیاً معدل بالایی داشته باشند. دانشجویان از ترم بالایی‌ها، اساتید؛ مخصوصا استاد راهنما کمک بگیرند و اگر مشکلی است با مسئولین دانشگاه در میان بگذارند.

وی در آخر با اشاره بر درخشش ۹ نفر از اساتید دانشگاه مراغه به عنوان دانشمندان دو درصد برتر جهان، این جایگاه را مایه افتخار و خرسندی جامعه دانشگاهی خواند.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.