مراغه باغ شهر ایران میزبان نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های کشور

  • 19 Aug 2023
  • کد خبر: 319265
  • 5839

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه مراغه به نقل از سازمان امور دانشجویان، هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از دوم تا چهارم شهریورماه به میزبانی دانشگاه مراغه برگزار می‌شود.

مراغه باغ شهر ایران میزبان نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های کشور

بر اساس این گزارش، دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان و مسئولین ارشد وزارتی به همراه بیش از 110 معاون دانشجویی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور با شعار «مدیریت روزآمد، دانشگاه کارآمد و دانشجوی سرآمد» گرد هم می‌آیند.

هدف از برگزاری این نشست همفکری و تبادل نظر معاونان دانشجویی در خصوص مسائل، اهداف و سیاست‌های حوزه دانشجویی و آخرین تحولات و اقدامات صورت‌گرفته در این حوزه اذعان شده است که در بخش‌های مختلفی از این نشست از جمله: ۱. آسیب‌شناسی فضای دانشجویی از جهت سلامت روان با رویکرد آمادگی دانشگاه‌ها برای شروع سال تحصیلی ۲. تحلیل فضای سیاسی دانشگاه‌ها ۳. بررسی مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر؛ به آن پرداخته خواهد شد.

 

همچنین بررسی تخصصی الگوی تأمین مالی تغذیه، ارائه آیین‌نامه‌های جدید (سرآمدان، کمیسیون موارد خاص، ورزش‌های فناورانه)، ارائه گزارش وضعیت شوراهای صنفی ـ رفاهی دانشجویی، شورای تخصصی دانشجویی و بحث و تبادل نظر معاونان دانشجویی در خصوص چالش‌های این حوزه نیز در دستور کار این نشست قرار دارد.

 

دکتر محمد زادشکویان، رئیس دانشگاه مراغه در حاشیه بازدید از محل برگزاری این نشست گفت: چهار کمیته برنامه‌ریزی، تدارکات، تشریفات و تبلیغات و رسانه متشکل از کارکنان و دانشجویان دانشگاه مراغه در حال آماده‌سازی و تدارکات به‌منظور برگزاری هرچه بهتر این نشست ملی می‌باشند.

 

دکتر رسول دانشفراز، معاون دانشجویی این دانشگاه با تشریح وظایف کمیته های مختلف این نشست افزود: دانشگاه مراغه اولین دانشگاه غیر مادر است که میزبانی این نشست ملی و در سطح کشور را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: باغ شهر و پایتخت نجوم ایران، با قدمت تاریخی که دارد از پتانسیل‌های بسیاری از جمله گردشگری و آب‌وهوای مطبوع برای میزبانی هرچه بهتر از میهمانان ارجمند برخوردار است.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.