اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1401 دانشگاه مراغه

  • 21 Sep 2022
  • کد خبر: 39596
  • 371035

با حمد وسپاس به درگاه خداوند دانا و تواناي مطلق و با عرض تبريك و تهنيت به اطلاع خواهران و برادران عزيزي كه در آزمون سراسري سال 1401 در رديف پذيرفته شدگان نهايي دانشگاه مراغه قرار گرفته‌اند مي رساند كه:

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1401 دانشگاه مراغه
فایل pdf اطلاعیه
1-روش ثبت نام:
ثبت نام پذیرفته شدگان بصورت حضوری بوده و لازم است داوطلبان بر اساس حروف الفبا در یکی از روزهای  مورخ 04/07/1401  تا 07/07/1401  طبق اطلاعات جدول ذیل  با مراجعه به آدرس دانشگاه مراغه نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.
 
برنامه زماني ثبت نام حضوری و  تحويل مدارک پذيرفته شدگان دانشگاه مراغه بر اساس حرف اول نام خانوادگي
روز و تاريخ ثبت نام ترتيب حرف اول نام خانوادگي
دوشنبــه 04/07/1401 الف – ب – پ – ت – ث –ج – چ
چهارشنبه 06/07/1401 ح – خ- د –ذ– ر – ز- ژ – س - ش – ص- ض – ط
پنجشنبه 07/07/1401  ظ- ع – غ – ف – ق – ك– گ – ل – م – ن – و - هـ - ي
 
 
2-مدارک مورد نیاز :
2-1:   ديپلمه‌هاي دارای مدرک پیش دانشگاهی:
1- اصل گواهينامه پايان دوره پيش دانشگاهي يا گواهي موقت آن به همراه دو برگ كپي از آن.
2- اصل ‌مدرك ‌و ‌يا گواهي ‌ديپلم ‌متوسطه ‌نظام‌جديد آموزش‌ متوسطه ‌و سال‌ ما قبل ‌ديپلم‌ به همراه دو برگ كپي از آن.
3- اصل كارنامه تحصيلي ديپلم متوسطه نظام جديد.
4- اصل كارنامه تحصيلي دوره پیش دانشگاهی.
5-کپی رسید کد رهگیری درخواست تاییدیه دوره دیپلم (درخواست تاییدیه از طریق مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir )
6- کپی رسید کد رهگیری درخواست تاییدیه دوره پیش دانشگاهی (درخواست تاییدیه از طریق مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir )
7- يك سري كپي شناسنامه از تمام صفحات آن.
8- یک برگ کپی پشت و روي كارت ملي.
9- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده درسال جاري.
10- مدركي‌ كه ‌وضعيت ‌نظام ‌وظيفه داوطلبان را با توجه ‌به ‌يكي از بند‌هاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون (دفترچه شماره يك) مشخص كند (براي برادران). داوطلبان مشمول باید حداکثر تا مورخه 30/07/1401 از طریق سایت ذیل نسبت به درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند.
https://sakha.epolice.ir
 
11-فرمهاي تکميل شده پیوست این اطلاعیه. (بند 3)
12- مراجعه به آدرس کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان  http://portal.saorg.ir/mentalhealth و تکمیل آنها و ارسال به همراه مدارک به دانشگاه.
 
2-2:  ديپلمه هاي نظام 3-3-6 :
1- اصل گواهينامه پايان دوره دیپلم يا گواهي موقت آن به همراه دو برگ كپي از آن .
3- اصل كارنامه تحصيلي سه سال آخر دبیرستان.
4-کپی رسید کد رهگیری درخواست تاییدیه دوره دیپلم (درخواست تاییدیه از طریق مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir )
5- يك سري كپي شناسنامه از تمام صفحات آن.
6- یک برگ کپی پشت و روي كارت ملي.
7- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده درسال جاري.
8- مدركي‌ كه ‌وضعيت ‌نظام ‌وظيفه داوطلبان را با توجه ‌به ‌يكي از بند‌هاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون (دفترچه شماره يك) مشخص كند (براي برادران). داوطلبان مشمول باید حداکثر تا مورخه 30/07/1401 از طریق سایت ذیل نسبت به درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند.
https://sakha.epolice.ir
 
9-فرمهاي تکميل شده پیوست این اطلاعیه. (بند 3)
10- مراجعه به آدرس کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان http://portal.saorg.ir/mentalhealth و تکمیل آنها و ارسال به همراه مدارک به دانشگاه.
 
3-فرمهای پیوست اطلاعیه:
فرمها از طریق لینک ذیل قابل دریافت می باشند.
https://academics.maragheh.ac.ir/uploads/user/11/files/sarasari1401/forms1401.pdf
 
4- در صورت بروز مشکل صرفاً با شماره هاي ذيل تماس بگيريد و از تماس با قسمتهای غیر مسئول خودداری فرمائید.
دانشكده تلفن داخلي مسئول تلفن های مستقیم
كشاورزي 37278001   و   37273068   -041 308 و 309 خانم طلوعي -  خانم سپهری 09045160804
علوم پايه 37279094    و   37278900    -041 - 37276008 102 و 103 خانم اشرفی - خانم پورمحمدی 09045160803
فنی و مهندسی 37279094    و   37278900    -041 - 37276008 177 و 165 خانم بیگلری -  خانم طالع 09054911016
علوم انسانی 37279094    و   37278900    -041 - 37276008 175 و 166 خانم قضایی - خانم خباز 09054911017
امور دانشجویی و خوابگاه 37278001   و   37273068   -041 357 خانم قطعاتی – خانم حشمتی فر  
 
 
 
5- شروع کلاسها بعد از ثبت نام طبق برنامه درسي دريافتي از آموزش دانشکده ها انجام خواهد گرفت. لازم به ذکر است کلاسهای درسی بصورت حضوری خواهند بود.
 
6- تحويل خوابگاه براي متقاضيان در زمان ثبت نام  صورت خواهد گرفت لازم است  داوطلبان پذیرفته شده جهت تسريع در روند دریافت خوابگاه، مبلغ 000/000/10 ریال همراه داشته باشند که در صورت نیاز از طریق کارت خوانهای موجود در دانشگاه دریافت خواهند شد.
 
7- لازم است مبلغ 000/500 ريال جهت شارژ اوليه تغذيه  و مبلغ 000/500 ریال هزینه صدور كارت دانشجويي چند منظوره در کارتهای شتاب همراه داشته باشید که در صورت نیاز از طریق کارت خوانهای موجود در دانشگاه دریافت خواهند شد.
 
8- جهت تسريع در روند تحويل مدارک پذیرفته شدگان نوبت دوم مبلغ 000/000/10  ريال بابت هزينه علي الحساب شهريه ثابت و متغير همراه داشته باشند تا در موقع ثبت نام از طریق کارتخوانهای موجود دریافت خواهد شد.

اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط