سومین جلسه هیأت ممیزه مستقل دانشگاه مراغه با حضور دکتر عبدالحسین طاهری برگزار شد.

  • 17 Sep 2023
  • کد خبر: 386949
  • 6950

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ این جلسه با حضور دکتر عبدالحسین طاهری مشاور محترم رییس هیاتهای امنا و ممیزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمد زادشکویان رئیس دانشگاه و اعضای هیات ممیزه روز چهارشنبه بیست و دوم شهریورماه در سالن اوحدی حوزه ریاست برگزار گردید.

سومین جلسه هیأت ممیزه مستقل دانشگاه مراغه  با حضور دکتر عبدالحسین طاهری برگزار شد.

در این نشست دکتر زادشکویان رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم به مدعوین و اعضای هیئت ممیزه ابتدا به معرفی کوتاه از دانشگاه مراغه پرداخته و دانشگاه مراغه را به عنوان یکی از دانشگاههای مهم و تاثیرگذار در منطقه عنوان کرد. همچنین ایشان بالا بردن سطح کیفی و کمی آموزش، پژوهش و فناوری را یکی از اهداف کلان دانشگاه مراغه اعلام نموده و رتبه فعلی دانشگاه در بین دانشگاههای جوان و همچنین دانشگاههای کوچک جهان را موید این حرف دانست.

در ادامه دکتر طاهری در بخشی از سخنان خود سیاست های جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را بر پرپایه حل نیاز ها و موانع کشور با رعایت اصول انعطاف، پویایی، رقابت و نوآوری علمی بیان نموده و از بازبینی آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی در اینده نزدیک خبر داد. همچنین ایشان نکات مهمی را در رابطه با نحوه بررسی کمی و کیفی و همچنین امتیازدهی به پرونده های همکاران و تهیه شیوه نامه مربوطه متذکر شدند.

در ادامه جلسه، پرونده های ارتقا از مرتبه استادیاری به دانشیاری سه تن از اعضای هیات علمی جناب آقایان دکتر امین عباسی از گروه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، دکتر احمد اسمعیلی از گروه روانشناسی و خانم دکتر پریسا فتحی رضایی از گروه زیست شناسی مورد بررسی و تأیید هیأت قرار گرفت.

.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.