در آستانه هفته دولت؛ ساختمان کتابخانه مرکزی دانشگاه مراغه توسط معاون اداری مالی وزارت علوم افتتاح شد

  • 23 Aug 2023
  • کد خبر: 335766
  • 5758

بمناسبت هفته دولت و باحضور دکتر علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، دکتر شهرام مروتی شهردار مراغه و مسئولین نظامی و انتظامی شهرستان مراغه، ساختمان کتابخانه مرکزی افتتاح شد.

در آستانه هفته دولت؛ ساختمان کتابخانه مرکزی دانشگاه مراغه توسط معاون اداری مالی وزارت علوم افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ محمد زادشکویان، رئیس دانشگاه مراغه در این مراسم توضیحاتی را در خصوص احداث این ساختمان بیان کرد و گفت: این ساختمان با متراژ مصوب ۵۰۵۰ متر مربع و با هزینه ۲۹ میلیارد تومان دارای سه طبقه شامل سه سالن مخازن، مطالعه و جلسه، مرکز کامپیوتری می‌باشد که در سال ۱۳۹۲ کلنگ‌زنی شده بود.

دکتر خطیبی نیز ضمن بازدید از محل کتابخانه مرکزی و قرائت‌خانه‌ این ساختمان تازه بهره‌برداری شده، گفت: دانشگاه مراغه با اینکه جز دانشگاه‌های نوپا به حساب می‌آید ولی به لحاظ رشد علمی و ارتقای سطح علمی در کشور زبان زد هست و رتبه دوم را دارا است.

وی در حاشیه آیین افتتاحیه این ساختمان افزود: دولت سیزدهم بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام تأکید داشته و بر همین اساس طی سال گذشته و امسال سه هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی، تعمیر و بهسازی ابنیه دانشگاهی اختصاص یافته است.

معاون مالی و مدیریت منابع وزارت علوم خاطر نشان کرد: غیر از پروژه‌های عمرانی ما در راستای حمایت از اساتید جوانی که در پنج سال اخیر جذب هیئت علمی شده‌اند؛ رقم قابل توجهی را به منظور حمایت از پژوهش‌های این نخبگان جوان دانشگاهی اختصاص داده‌ایم که امید واریم هرچه زودتر نتایج آن را در رشد علمی کشور مشاهده کنیم.

گفتنی است در پایان از پیمانکار و شرکت مشاور این پروژه نیز تقدیر به عمل آمد.

 

 
 

اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.