روز دوم ثبت‌نام حضوری پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه مراغه

  • 20 Oct 2024
  • کد خبر: 1394121
  • 1401
روز دوم ثبت‌نام حضوری پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه مراغه

بعد از ثبت‌نام اینترنتی نودانشجویان که از ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ در سامانه آموزشی صورت گرفت؛ تحویل مدارک و تکمیل مراحل ثبت‌نام به‌صورت حضوری از دیروز آغاز شد. 

از روز اول طبق برنامه‌ریزی ستاد استقبال به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی، روابط‌عمومی و تشکل‌های دانشجویی (بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی و اجتماعی، هنری و دینی) به‌منظور راهنمایی دانشجویان، معرفی دانشگاه، تشریح اهداف، فعالیت‌ها و افتخارات تشکل‌های دانشجویی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، نمایشگاهی در حاشیه ثبت‌نام برپا شد که با استقبال گرم نودانشجویان و والدین همراه است. 

 رئیس دانشگاه مراغه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاون آموزشی و پژوهشی، معاون فرهنگی و رؤسای دانشکده‌ها، طی این دو روز از روند ثبت‌نام در نوبت‌های مختلف بازدید و از نزدیک با برخی از دانشجویان و والدین آنها گفتگو نمودند. 

پوشش رسانه‌ای، مصاحبه با نودانشجویان، پخش کلیپ‌های معرفی دانشگاه و شهر مراغه، نشست صمیمی مسئولین با والدین، پاسخ به سؤالات توسط مدیران معاونت‌های مختلف، مهارت‌سنجی نودانشجویان، ثبت قاب خاطره و پذیرایی از جمله فعالیت‌هایی هست که در حاشیه ثبت‌نام صورت می‌پذیرد.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط