دکتر محمد زادشکویان، رئیس دانشگاه مراغه طی پیامی، انتخاب دکتر حسین سیمایی صراف را به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تبریک گفت

  • 24 Aug 2024
  • کد خبر: 1227700
  • 2512
دکتر محمد زادشکویان، رئیس دانشگاه مراغه طی پیامی، انتخاب دکتر حسین سیمایی صراف را به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم 

استاد فرهیخته جناب آقای دکتر حسین سیمایی صراف 

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری 

با سلام و احترام و دعای خیر؛ 

انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان مقام عالی وزات علوم، تحقیقات و فناوری توسط ریاست محترم جمهوری و رأی اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس، نشان از تعهد، تخصص و بینش عمیق شما در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی کشور دارد. اکنون که سکان هدایت علوم، تحقیقات و فناوری کشور در دستان توانای شما قرار گرفته است، بی‌تردید مسیر تازه‌ای برای دانشگاهیان و پژوهشگران کشورگشوده خواهد شد که موجب ارتقای همه‌جانبه علم و فناوری در میهن عزیزمان، ایران خواهد بود.

در دوران شهید جمهور، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، جامعه دانشگاهی شاهد تحولات چشم گیری در عرصه‌های مختلف دانش و پژوهش بود که در نهایت به تقویت علم و فناوری و ارتباط میان دانشگاه و صنعت منجر گردید. اکنون با آغاز به کار دولت جدید به ریاست استاد گرانمایه جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان و گفتمان وفاق ملی، بی شک انتصاب حضرتعالی، فرزندی از نهاد علم، به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، زمینه‌ساز تحولات عظیم، ارزشمند و اساسی در نظام آموزش عالی کشور خواهد بود.

با مدیریت هوشمندانه و برنامه­های کلان جنابعالی با تاکید بر مسئولیت اجتماعی دانشگاه، امید است نسل جدیدی از جوانان خلاق، کارآفرین و مسئولیت‌پذیر در نظام آموزش عالی کشور تربیت شوند که با حرکت در مسیر رشد و تعالی علمی کشور، دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی بیش از پیش و قدرتمندانه در مسیر نیل به هدف مرجعیت علمی در منطقه و جهان گام بردارند.

از سوی خود و همکارانم در دانشگاه مراغه، این انتصاب بایسته را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال، توفیق و سربلندی روزافزون حضرتعالی را در تحقق اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران مسئلت می­نماییم.

دکتر محمد زادشکویان

رئیس دانشگاه مراغه


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط