دانشگاه مراغه آماده استقبال از نودانشجویان خواهد بود

  • 10 Sep 2024
  • کد خبر: 1273395
  • 1384

اولین جلسه هماهنگی ستاد ثبت نام و استقبال از نودانشجویان سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با حضور ریاست دانشگاه مراغه و جمعی از معاونان، مدیران و کارشناسان، بیستم شهریورماه در سالن اوحدی برگزار شد.

دانشگاه مراغه آماده استقبال از نودانشجویان خواهد بود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ در این جلسه ابتدا نقاط ضعف و قدرت دوره های قبل مطرح گردید و سپس در خصوص چگونگی برنامه‌ریزی و تسهیل فرآیند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود؛ ثبت نام الکترونیکی، وضعیت خوابگاه های دانشجویی، معرفی دانشگاه در بستر فضای مجازی، استراحت و پذیرایی، کارگاههای مشاوره والدین و برنامه های فرهنگی و اجتماعی انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و اجتماعی و تشکل های سیاسی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در ادامه دکتر محمد زادشکویان رئیس دانشگاه مراغه بر تکریم ارباب رجوع و برخورد محترمانه و اخلاق مدارانه با والدین و دانشجویان تاکید کرد و گفت: پاسخگویی همراه با آرامش و آگاهی به دغدغه ها و سوالات مراجعه کنندگان جزو اصلی ترین وظایف است و باید با همدلی و همکاری واحدهای مختلف خصوصا معاونت آموزشی و پژوهشی و معاونت دانشجویی این امر میسر گردد.

در پایان مقرر گردید پیشنهادات با توجه به دستورالعمل ابلاغی استقبال و معارفه از دانشجویان جدیدالورود، توسط اعضای محترم به معاون فرهنگی و اجتماعی بعنوان رئیس کمیته، ارسال و در جلسه بعدی بمنظور جمع بندی و ابلاغ به واحدهای مربوطه آماده شود.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.