امیر دکتر حاتم سیفی:

حضور پرشور در انتخابات گامی مؤثر برای حل مشکلات کشور است

  • 04 Feb 2024
  • کد خبر: 679512
  • 45805

به گزارش روابط عمومی؛ نشست "حضور پر شور در انتخابات" به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات پیش رو شنبه ۱۴ بهمن ماه، با سخنرانی امیر دکتر حاتم سیفی فرمانده محترم پادگان امام رضا (ع) و با حضور اساتید و کارمندان در دانشگاه مراغه برگزار شد. 

حضور پرشور در انتخابات گامی مؤثر برای حل مشکلات کشور است

دکتر محمد زادشکویان ریاست محترم  دانشگاه ضمن خوشآمدگویی به میهمانان، دهه فجر و ایام مبارک رجبیه را تبریک گفت و هدف از برگزاری چنین جلساتی را جهاد تبیین بیان کرد. 
ایشان دکتر سیفی را فردی توانا در جهاد تبیین معرفی نمود و اظهار امیدواری کرد که سخنان ایشان موجب خیر و برکت گردد.
 امیر دکتر سیفی به عنوان سخنران نشست، ابتدا مقدمه ای راجع به روند قطب های جهانی قدرت در طول قرن اخیر مطرح و بیان کرد: امروز جهان چند قطبی و ایران نیز یکی از قدرت های نوظهور به شمار می رود. 
در ادامه ایشان به پشتوانه ملت ها در ایجاد قدرت برای کشورشان پرداختند و گفتند در کنار تجهیزات، تعیین کنند قدرت مردم هستند.
فرمانده پادگان امام رضا(ع) در بخش دیگری از سخنان عنوان کرد: امروز رویه غالب جنگ ها نرم است و انتخابات یکی از جنگ های نرم است.  ایشان در اهمیت انتخابات پر شور بیان کرد:که انتخابات پیش رو باید پر شور و با حضور حداکثری مردم باشد تا بتوانیم تحریم ها را خنثی و به حل مشکلات بپردازیم. این اولین انتخابات بعد از کرونا است و  باید همه مصمم در سرنوشت خود شرکت کند. 
در پایان ایشان افزود: با عدم شرکت در انتخابات مشکلات حل نمی شود بلکه بدتر هم می شود.
 وی یادآور شد جمهوریت نظام برای همین بوده است که در مدیریت ها روح تازه دمیده شده تا  کارها با توان بیشتر به سرانجام برسد.

اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.