به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ دانشگاه مراغه با رتبه 13 در بین دانشگاه‌های جامع و رتبه ملی 22 در میان دانشگاه‌های برتر کشور حاضر در این رتبه‌بندی جای گرفت.

حضور دانشگاه مراغه در بین 29 موسسه ایرانی حاضر در رتبه‌بندی جهانی« تاثیر موسسه آموزش عالی تایمز سال 2024»

  • 14 Jul 2024
  • کد خبر: 1136532
  • 12066
حضور دانشگاه مراغه در بین 29 موسسه ایرانی حاضر در رتبه‌بندی جهانی« تاثیر موسسه آموزش عالی تایمز سال 2024»

«مؤسسۀ آموزش عالی تایمز» در ویرایش 2024 رتبه‌بندي تأثیر خود نام 29 مؤسسۀ ایرانی را در سیاهۀ مؤسسه‌هاي برتر جهان منتشر کرده است. در ویرایش 2024 نظام رتبه‌بندي جهانی تأثیر«مؤسسۀ آموزش عالی تایمز»، نام 2152 مؤسسه از 125 کشور گوناگون جهان در فهرست نهایی آمده است. در ویرایش پیشین این نظام رتبه‌بندي 20 مؤسسه از ایران در میان مؤسسه‌هاي برتر جهان جاي گرفته بودند. رتبه‌بندي تأثیر آموزش عالی تایمز، میزان موفقیت دانشگاه‌هاي جهان را در برآوردن اهداف توسعه پایدار سازمان ملل اندازه‌گیري می‌کند.

رتبه‌بندي تأثیر آموزش عالی تایمز تنها نظامی است که دانشگاه‌ها را بر پایۀ اهداف توسعه پایدار سازمان ملل ارزیابی می‌کند. این نظام از شاخص‌هایی که به دقت طراحی شده‌اند براي ارائه مقایسه‌هاي جامع و متوازن در چهار حوزه گسترده بهره‌برداري می‌کند: پژوهش، نظارت، انتقال دانش به جامعه، و آموزش.

مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه این افتخار ارزنده را به جامعه علمی دانشگاه مراغه تبریک گفته و آرزوی موفقیتهای روز افزون را برای آنان دارد.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.