جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه مراغه

  • 13 Jan 2024
  • کد خبر: 650002
  • 15987

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه با حضور اکثریت اعضای شورا و با حضور دبیر ستاد شهرستانی این شورا شنبه 23دی ماه  راس ساعت 10 در محل سالن جلسات اوحدی برگزار شد.

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه مراغه

 در این جلسه رییس دانشگاه مراغه ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، ابراز امیدواری کرد که خون بی گناهان و کودکان غزه روند نابودی این رزیم سفاک و خونخوار را نزدیک تر خواهد نمود.
دکتر زادشکویان در ادامه از زحمات و تلاش ها و پی گیری های ستاد شهرستانی تقدیر و تشکر نمود.
در این جلسه حجت الاسلام رجب زاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان، ضمن تبریک حلول ماه رجب به بیان اهمیت ذکر و استغفار در این ماه مبارک پرداخت و ضمن آسیب شناسی ئجود برخی از منکرات در فضای عمومی دانشگاه ها بر لزوم رعایت قانون و اجرای آن در کلیه زمینه ها تاکید کرد.
دکتر عباس رضایی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه، ضمن ارائه توضیحات راجع به روند برگزاری جلسات و برنامه های مربوطه در دانشگاه از پی گیری مصوبات  جلسات قبلی شورا خبر داد.
در ادامه اعضای جلسه به بیان دغدغه ها و راهکارهای عملی اشاعه معروف خصوصا راعایت مر قانون و تشکیلات جلسات کرسی های آزاد اندیشی در خصوص انتخابات پرداختند.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.