جلسه توجیهی و مشاوره والدین نودانشجویان دانشگاه مراغه برگزار شد

  • 10 Oct 2023
  • کد خبر: 467545
  • 8426

 همزمان با ثبت‌نام‌ دانشجویان جدیدالورود، جلسه توجیهی والدین نوورودی‌ها، در نوبت صبح، ۱۷ مهر ماه با حضور مسئولین در سالن اوحدی دانشگاه مراغه برگزار شد.

جلسه توجیهی و مشاوره والدین نودانشجویان دانشگاه مراغه برگزار شد


 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ در این جلسه ضمن تبریک و خوش آمد گویی به والدین در خصوص مسائل مختلف دانشجو و دانشگاه از جمله مسائل خوابگاه‌ دانشجویی، امور تغذیه و برنامه‌های درسی و کلاسی توضیحاتی ارائه شد. همچنین در ادامه مسائلی همچون فشار‌های روانی، آسیب‌های اجتماعی‌، غربت و دوری از والدین، زندگی دانشجویی‌ مطرح شد.

دکتر اسرافیلی، معاون آموزشی دانشگاه مراغه، دانشگاه مراغه را بزرگترین دانشگاه جنوب استان آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: می‌توان به جرأت گفت، دانشگاه مراغه‌ با داشتن حدود ۳۰۰ دانشجوی اتباع خارجی یک دانشگاه در سطح بین الملل است.
 وی ادامه داد: کلاس های درسی دانشجویان جدید از شنبه هفته آینده شروع خواهد شد‌.

دکتر دانشفراز، معاون دانشجویی نیز ضمن یادآوری رتبه اول و دوم کیفیت غذای دانشگاه مراغه در میان دانشگاه‌های مطرح کشور از وجود و قیمت غذاهای مکمل و یارانه‌ای در این دانشگاه سخن گفت.

دکتر جهانگیری مدیر دانشجویی در ادامه گفت: خوابگاه های دانشجویی از امروز دوشنبه مورخ ۱۷ مهر آماده تحویل به دانشجویان می‌باشد.
 دکتر اسمعیلی، ریاست دانشکده انسانی در خصوص آسیب‌های اجتماعی یادآور شد؛ والدین گرامی باید تعامل و صمیمیت خود را با فرزندانشان بیشتر نموده و کنترل و نظارت موثری بر وضعیت تحصیلی و روحی دانشجویان داشته باشند.

دکتر حکمتی، مدیر مرکز مشاوره دانشگاه مراغه ضمن یادآوری اینکه ارتباط قوی والدین با مرکز مشاوره می‌تواند از بروز آسیب‌های اجتماعی از جمله افسردگی، افت تحصیلی‌ و روابط‌ عاطفی نامناسب جلوگیری کند خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره دانشگاه مراغه همواره آماده خدمت به دانشجویان و والدین این عزیزان می‌باشد.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.