به مناسبت گرامیداشت روز استاد:

جشن دانشجویی روز استاد و بزرگداشت مقام شهید مطهری برگزار شد

  • 02 May 2024
  • کد خبر: 845881
  • 2431
جشن دانشجویی روز استاد و بزرگداشت مقام شهید مطهری برگزار شد

همزمان با روز معلم، ۱۲ اردیبهشت‌ماه، جشن دانشجویی روز استاد با حضور رئیس، معاون فرهنگی-اجتماعی دانشگاه مراغه، اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار گردید.
 


 

رئیس دانشگاه مراغه:
معلمی شغلی‌ست که پایان‌‌ ندارد

دکتر محمد زادشکویان با اشاره بر اهمیت میدان تأثیر و اثرگذاری‌های علمی، فرهنگی و اخلاقی اساتید بر آینده دانشجویان، گفت: در ایام کرونا، نزدیک به دو سال ارتباط با اساتید و معلمان کم‌‌تر شد که طبیعتاً نقش خود را در محروم‌ ماندن جوانان از اندوخته‌ها و تجربیات علمی-پژوهشی، الگو‌های رفتاری، معرفتی و خصلت‌های نیکوی معلمان ایفا کرد.

رئیس دانشگاه مراغه با تأکید بر تلاش دانشجویان برای تبدیل علم به ثروت، آنان را به سماجت و جسارت در مهارت‌افزایی و دنباله‌روی طرح‌های نوآورانه دعوت کرد و گفت: اینکه دانشجویی با معدل الف فارغ التحصیل شود، دردی را از شما و جامعه‌ دوا نخواهد کرد ؛تلاش کنیم، هم از لحاظ معرفتی، هم از لحاظ اخلاقی و همچنین از لحاظ الگوبرداری در رفتارهای اجتماعی ارتقا پیدا بکنیم.


 

معارفه و تکریم دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه 

همزمان با مراسم بزرگداشت روز معلم، احسان ایمانی به عنوان دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه معارفه شد و همچنین از زحمات امیررضا قره‌شهرک، دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه تقدیر به عمل آمد. در این مراسم اعضای جدید شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان نیز معرفی شدند.
اجرای استند‌آپ کمدی دانشجو حسین رشیدی، تجلیل دانشجویان از اساتید و اهدای شاخه گل، اهدای جوایز مسابقات: قاب عاشقی شهید گمنام و مسابقه شکوه، شوکت و مشارکت این تشکل دانشجویی، قرعه‌کشی شرکت‌کنندگان برنامه و اهدای جوایز  از بخش های دیگر این برنامه بود.

​​​​​​​


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.