تکریم بازنشستگان دانشگاه مراغه به مناسبت ۲۵ ذی‌الحجه روز تکریم بازنشستگان

  • 03 Jul 2024
  • کد خبر: 1099687
  • 25818
تکریم بازنشستگان دانشگاه مراغه به مناسبت ۲۵ ذی‌الحجه روز تکریم بازنشستگان

مراسم تکریم بازنشستگان دانشگاه مراغه، سه‌شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳  برای اولین بار با حضور هیئت‌رئیسه، اساتید و کارکنان به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت اداری مالی در تالار اوحدی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ در این مراسم دکتر محمد زادشکویان رئیس دانشگاه مراغه ضمن تقدیر از حضور ارزشمند جمعی از بازنشستگان و تشکر از خدمات و زحمات سی‌ساله کارکنان و اساتید بازنشسته، در سخنانی گفت: قدر بازنشستگان به‌عنوان صاحبان اصلی مجموعه را باید دانست و از تجربیات آنان به‌عنوان سرمایه عظیم به‌طور مستمر استفاده کرد.
دکتر زادشکویان در ادامه افزود: تلاش دسته‌جمعی منجر به شکل‌گیری و پیشرفت دانشگاهی درخورشأن شهر تاریخی و فرهنگی مراغه شده است، پس‌ نیاز است میراث دار این زحمات و افتخارات باشیم و با بازنشستگان به بهانه‌های مختلف دیدار تازه کرده و از تجربیات و پیشنهادات آنان استفاده شود. 
ایشان از بهره‌مندی این قشر باتجربه از خدمات و مزایای رفاهی دانشگاه خبر داد و در پایان این محفل صمیمی را انرژی بخش و موجب خیر و برکت دانست و از خداوند متعال سلامتی و توفیق این عزیزان را خواستار شد.

دکتر اکبر تقی زاده معاون اداری مالی دانشگاه گفت: تکریم، حفظ عزت و استقبال از تجربیات اخلاقیات و پیشنهادات بازنشستگان امری مهم است و قطعاً نباید فراموش شود. 
ایشان اظهار کرد: تأسیس کانون بازنشستگان در دست اقدام بوده و دفتری بدین منظور تعبیه خواهد شد، بازنشستگان که کوله باری از تجربه و اندیشه هستند به‌طور مرتب در دانشگاه حضور داشته و شاغلین دانشگاه از آنان به‌مثابه یک معلم بیاموزند.

دکتر عباس رضائی معاون فرهنگی و اجتماعی ضمن خیرمقدم به همکاران دیروز و بازنشستگان امروز، به بیانات رهبری اشاره کرد و گفت: وضع فعلى بازنشستگان، درواقع هميشه به‌صورت يك الگو در مقابل چشم كاركنان فعلى قرار دارد هرچه وضع بازنشستگان بهتر باشد، كاركنان فعلى با دلگرمى، شوق و نشاط بيشترى كار خواهند كرد. بازنشسته از شاغل جدا نيست، آيينه‌ى آينده‌ى شاغل و صاحب‌تجربه است و همواره توصیه می‌شود از آنان به‌عنوان یک ظرفیت آماده استفاده شود. 

دکتر رسول دانشفراز معاون دانشجویی نیز خاطرات ماندگاری از بازنشستگان دانشگاه مراغه بازگو کرده و پیشرفت امروز دانشگاه را وامدار زحمات این عزیزان دانست. 

در پایان بازنشستگان از خاطرات شیرین دوران خدمت سی‌ساله خصوصا زمان تاسیس دانشگاه گفتند و دغدغه‌ها و خواسته‌های خود را به‌عنوان پیشکسوتان و دلسوزان دانشگاه مراغه در فضای صمیمی بیان کردند. 
اهدای لوح ، هدیه و صرف ناهار پایان‌بخش این محفل صمیمی و به‌یادماندنی بود.

اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.