تجمع دانشگاهیان دانشگاه مراغه در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر قدس و حمایت از جبهه مقاومت

  • 15 Oct 2023
  • کد خبر: 480807
  • 10846

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه مراغه شنبه 22 مهرماه  بلافاصله بعد از نماز ظهر و عصر، در مقابل خانه فرهنگ تجمع و جنایات رژیم اشغالگر قدس در کشتار مردم مظلوم فلسطین به ویژه زنان و کودکان را محکوم کردند. 

🔺حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مراغه طی سخنانی علت این تجمع را حمایت از مظلومان و مقاومت رزمندگان فلسطین اعلام کرده و از دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه که اعلام حمایت و همدری از مظلومان فلسطین را در این روز بر عهده گرفتند، تشکر کرد.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه مراغه در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر قدس و حمایت از جبهه مقاومت


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مراغه تنها راه مقابله با این قوم و رژیم را مقاومت دانست و اظهار کرد: خدا را شاکریم که رشد و شکوفایی این مقاومت را در بین جوانان می‌بینیم.
وی اعلام داشت: اگر ولی فقیه اجازه دهد، میلیون‌ها انسان آماده‌اند تا در سریع‌ترین زمان خود را به فلسطین برساند و این روحیه مقاومتی است که دین اسلام است. ایشان افزود: این مظلومیت‌هایی که در تصاویر دیده می‌شود، دل هر انسان شریف و نجیب و آزادی را می‌آزرد و سازمان ملل و قوانین جاری در دنیا از عهده مصیبت‌ها نمی‌توانند برآیند. این خون‌ریزی مصداق یک جنایت جنگی و مظلومیت فلسطینیان یک نسل کشی است. روزی خواهد رسید که مظلومین جهان وارثان حقیقی این عالم خواهند بود.
 شایان ذکر است در این تجمع، دانشگاهیان با شعارهای کوبنده، جنایات رژیم اشغالگر را محکوم کرده و خواستار عدالت برای مردم فلسطین شدند. آنها همچنین نسبت به مقاومت و تلاش رزمندگان در مبارزه با غده سرطانی، حمایت خود را اعلام کردند.
تجمع دانشجویان مراغه نشان از همبستگی قوی و اعتراض جامعه دانشگاهی به جنایات رژیم اشغالگر قدس دارد. این اعتراضات نشان می‌دهد که جوانان و دانشجویان در صلح و عدالت جهانی باور دارند و آمادگی خود را برای حمایت از مظلومان نشان می‌دهند.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.