تجمع دانشگاهیان دانشگاه مراغه درمحکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه

  • 18 Oct 2023
  • کد خبر: 486897
  • 13128

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ ظهر امروز؛ چهارشنبه ۲۶ مهرماه، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه مراغه قبل از نماز ظهر و عصر در مقابل مسجد امام صادق(ع)  حضور پیدا کرده و نفرت و انزجار خود را در محکومیت اقدام غیر انسانی رژیم منحوس صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعدانی غزه فریاد زدند.

دکتر زادشکویان رئیس دانشگاه مراغه و دکتر عباس رضایی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به عنوان سخنرانان این تجمع، از طرف دانشگاهیان با مردم فلسطین ابراز همدردی نمودند و  اقدام رژیم صهیونسیتی در بمباران غزه به خصوص بیمارستان المعدانی را محکوم  کردند.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه مراغه درمحکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه

🔺همچنین در این تجمع دبیر جامعه اسلامی دانشجویان و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مراغه در بیانیه‌ای اقدام رژیم صهیونسیتی را محکوم کرده و خود را تا نابودی کامل رژیم صهیونسیتی در کنار آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین دانستند.

🔺 تجمع‌کنندگان نیز همصدا و همگام با سراسر کشور علیه این رژیم کودک کش شعار‌هایی سردادند و پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

🔺در ادامه اجتماع‌کنندگان با حضور در نماز جماعت در بین صلاتین برای نابودی غده سرطانی دعا کرده و در پایان مداحی در عزای شهدای حمله شب گذشته به بیمارستان المعدانی طنین‌انداز شد و حجت الاسلام و المسلمین فتحی زاده سخنرانی کرد.
🔺حجت‌الاسلام والمسلمین فتحی زاده در سخنرانی خود به فساد و ستم‌هایی که رژیم صهیونیستی در طول تاریخ به ملت‌ها و پیغمبران ارتکاب کرده است اشاره کرد.
 او بیان کرد مشکل ما با یهودیان صهیونیست است که فکر می‌کنند قوم برگزیده بوده و عقیده دارند انسان هارا آنقدر فاسد کند که فقط خودشان پاک باشند و وارد بهشت شوند.
🔺وی به ظلم های صهیونیست ها طی هزاران سال تا کنون اشاره کرد و بیان کرد مشکلات ایجاد شده مربوط به موشک حماس نیست بلکه مربوط به جنایات صیونیست هاست و در ادامه خاطر نشان کرد: حتی فلسطین هم تسلیم شود و این ظلم را قبول کند ما به عنوان انسان مسلمان آزاد تسلیم نخواهیم شد و این صرف شعار نیست و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی عقیده ما است.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.