تبیین عملکرد دانشگاه در نشست خبری هیات رئیس دانشگاه مراغه

  • 24 Dec 2023
  • کد خبر: 612274
  • 8257

نشست خبری هیات رئیسه دانشگاه مراغه با حضور خبرنگاران با هدف تبیین عملکرد دانشگاه مراغه برگزار شد.

تبیین عملکرد دانشگاه در نشست خبری هیات رئیس دانشگاه مراغه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ این نشست با حضور بیش از 30 خبرنگار در سالن اوحدی دانشگاه مراغه برگزار و عملکرد این دانشگاه توسط هیات رئیسه ارائه شد.
دکتر محمد زادشکویان، رئیس دانشگاه مراغه ضمن تقدیر از خبرنگاران بجهت انعکاس خبری این  دانشگاه گفت: رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است. وی افزود: خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند و از اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت تلاش می نمایند تشکر و قدر دانی می نماییم.
رئیس دانشگاه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از شاخص عملکرد های این دانشگاه در زمینه های مختلف به جایگاه دانشگاه مراغه درسطح ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت: این دانشگاه در حال توسعه به همت اعضای هیات علمی و کارکنان و تلاش دانشجویان به رتبه های خوب و مطلوبی دست یافته است که نشان از پتانیل بالای این دانشگاه می باشد.
دکتر محمد زاد شکویان افزود: در حال حاضر طرحهای مختلف توسط پژوهشگران این دانشگاه در حال انجام است که با محوریت بخش کشاورزی بوده و اجرای این طرح های مهم نوید بخش افق های روشن برای شهروندان محترم مراغه و منطقه است. راه اندازی کلنیک کشاورزی دانشگاه مراغه فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به کشاورزان عزیز منطقه می باشد بطوریکه این کلنیک محل بسیار خوبی برای ارائه مشاوره و حتی آموزش عملی و علمی برای فعالان بخش کشاورزی شهرستان مراغه و منطقه است. رئیس دانشگاه مراغه با اشاره به بیش از ۳۰ طرح مختلف در بخش کشاورزی و چندین طرح مهم در زمینه گردشگری،  منابع طبیعی  و محیط زیست توسط اساتید این دانشگاه گفت: با اجرای این طرح ها شاهد تحولات بزرگی در بخش کشاورزی منطقه خواهیم بود. 
وی با اشاره به برگزاری همایش ها، سمینارها و گردهمایی های علمی در دانشگاه مراغه افزود: در همایش ایده های نوع آوری سیب در مراغه که با حضور اساتید محترم بخش کشاورزی دانشگاه های مختلف و دانشگاه مراغه و جمعی از فعالان بخش کشاورزی و باغداری شهرستان مراغه برگزار شد طرحهای خوب و ارزشمندی  ارائه و پیشنهاد شد که با عملیاتی شدن آنها شاهد افزایش ارزش افزوده در محصولات باغی از جمله سیب که محصول غالب در شهرستان مراغه است خواهیم بود.
دکتر زادشکویان با ارائه گزارشی در مورد طرح های عمرانی این دانشگاه گفت: خوابگاه دانشجویی خواهران که عملیات اجرایی آن از سال ۹۶ شروع شده است با صرف اعتباری بالغ بر700 میلیارد ریال آماده افتتاح و بهره برداری می باشد که در آینده نزدیک با حضور مسئولین وزارتی و ملی شاهد این رخداد مهم خواهیم بود. وی افزود: پروژه خوابگاه برادران و خوابگاه متاهلین نیز آماده کلنگ زنی می باشد که توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) انجام خواهد شد.
در این نشست اعضای هیات رئیسه دانشگاه به سوالات خبرنگاران در زمینه های مختلف پاسخ دادند.
تجلیل از زحمات خبرنگاران پایان بخش این نشست صمیمی بود.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.