بیانیه ریاست دانشگاه مراغه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری

  • 27 Jun 2024
  • کد خبر: 1081056
  • 24240
بیانیه ریاست دانشگاه مراغه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الأَمْرِ مِنْکمْ

 

دانشگاهیان معزز؛ پس از شهادت جانسوز رئیس جمهور مغتنم، شهید دکتر  آیت‌الله رئیسی، نگاه جهان امروز به صحنه انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دوخته شده است. انتخابات اگر با مشارکت حداکثری و انتخاب فردی شایسته همراه شود، اثری شگرف در پیشرفت و آبادانی کشور خواهد داشت. تجربه موفق انتخابات‌ متعدد در طول دوران انقلاب اسلامی نشان داده است که انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه، نماد مشارکت مردم در سرنوشت خویش است.

 

دانشگاهیان انقلابی با حضور در مراسم بدرقه شهدای خدمت به ویژه شهید دکتر مالک رحمتی در مراغه، پشتیبانی خود را از ادامه مسیر انقلاب با قدرت نشان دادند و انشاءلله جامعه دانشگاهی در ۸ تیرماه با مشارکت آگاهانه و مسئولانه، به عنوان قشر فرهیخته و نخبگان جامعه، به انتخاب اصلح توسط همه آحاد ملت شریف ایران نقش آفرین باشند.

 

امروزه کارکرد مسئولیت اجتماعی دانشگاه بیش از زمان‌های دیگر مورد توجه است به همین سبب نقش این مراکز مهم در همه زمینه‌ها به ویژه در عرصه انتخابات به عنوان بزرگترین رخداد سیاسی کشور که جایگاه حضور و مشارکت مردم در آن بسیار تعیین کننده است در کانون توجه قرار دارد .

 

حضور و مشارکت پرشور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری در این برهه تاریخی برای کشور ثمرات بسیاری به دنبال خواهد داشت و ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان قسم خورده این مرز و بوم ، افزایش همبستگی و سرمایه اجتماعی و تقویت وحدت ملی را به همراه داشته باشد.

 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خادم الرضا (ع)، شهید جمهور حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراهش از اقشار مختلف مردم، بویژه استادان،‌ یاوران علمی، دانشجویان و نسل جوان بر اساس ایه قران در اطاعت از اولی الامر یعنی مقام عظمای ولایت امام خامنه ای دعوت می‌شود تا برای انتخاب فرد اصلح که ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد به عنوان رییس جمهور آینده کشور، در هشتم تیرماه ۱۴۰۳ پای صندوق های رأی حضوری پرشور و فعال داشته باشند. 


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط