بیانیه بسیج کارکنان شهید نجات اللهی دانشگاه مراغه در خصوص پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت

  • 08 Oct 2023
  • کد خبر: 462404
  • 10450

بسم الله الرحمن الرحیم 

ولا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین
 
سلام و صلوات خدا بر مجاهدان راه حق و سلحشوران جان بر کف و جوانان غیور فلسطین( پاره تن اسلام) که نقطه عطف انتفاضه و انقلاب خود شدند و با اراده های پولادین و عزم راسخ همراه با ایمان و یقین، مامن سست تر از خانه عنکبوت دژخیمان سفاک صهیونیستی را در هم کوفته و لرزه و رعشه بر کالبد نیمه جان و بی رمق رژیم غاصب و خونخوار و کودک کش صهیونیستی انداخته اند.

بیانیه بسیج کارکنان شهید نجات اللهی دانشگاه مراغه در خصوص پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت


به لطف و عنایات پروردگار قادر و قهار، جوانان دلاور و بی باک فلسطین و نیروهای ازجان گذشته مقاومت، آمال و آرزوی پدران و مادران خود را در آزادی کامل قدس شریف و رهایی پاره تن اسلام از چنگال منحوس رژیم صهیونیستی، به تحقق خواهند رساند.
صدای خرد شدن استخوان های رژیم غاصب اسرائیل، بیش از گذشته به گوش جهانیان می رسد و به یاری پروردگار قادر متعال دیری نخواهد گذشت که تمامی آزادگان و آزادی خواهان عالم که ندای مظلومیت مردم فلسطین را شنیده و می شوند، جشن نابودی رژیم صهیونیستی را برپا خواهند نمود.
یاد سردار بزرگ مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، آن سردار بزرگ اسلام و آن فاتح قلب های آزادگان عالم و آن شیر بیشه میدان نبرد و پارسای شب های نجوا با پروردگار و آن شهید راه قدس، در این فتح و ظفر گرامی باد.

سلام و درودهای خالصانه خود را به روان پاک همه شهدای مقاومت و مجاهدان راه آزادگی، تقدیم می کنیم و بر بازوان و دستان پر توان رزمندگان فلسطینی بوسه می زنیم.
دعایمان، سلامتی و تعجیل فرج مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم مهدی منتظر (ارواحنا و ارواح العالمین له الفدا) هست و از حضرتش استمداد می جوییم که دعاگوی رزمندگان و سلحشوران جبهه مقاومت باشند.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.