بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه مراغه به مناسبت هفته دفاع مقدس

  • 30 Sep 2023
  • کد خبر: 411871
  • 16989

.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه مراغه به مناسبت هفته دفاع مقدس

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه مراغه به مناسبت هفته دفاع مقدس
بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
سوره آل عمران ؛آیه ۱۶۹

با همزمانی هفته دفاع مقدس و آغاز بکار مدارس اینرا درمیابیم که مدارس جبهه ها هم آغاز بکار میکنند.اصلا انگار که پاییز فصل شروع حرکت الی اللهِ عاشقان آل الله است.آری مدارسی که تا دنیا دنیاست مانند آنها نیامده و نخواهد آمد.مدرسه ای که موسس آن یاران پیر طریقت، آیت الله خمینی بودند و همین شد که شدند جاودانِ تاریخ.

در این برهه‌ از زمان که گرگ ها نشسته اند که شاید مه عِنادشان موجب شود فرصتی یابند تا این نظام را بدرند این یارانِ یارانِ خمینی کبیرند که ندای هل من ناصر امام خود را میشنوند و حتی مُهَج خود را در راه سلامت این نظام و امام عزیز آقا سید علی خامنه ای همچون شهدای دفاع مقدس، میبخشند. تا شاید ذره ای در امر ظهور صاحب الزمان (عج) موثر باشند.

بسیج دانشجویی دانشگاه مراغه هفته دفاع مقدس را خدمت همه عاشقان و رزمندگان نظام اسلامی و این خاک پرگهر تبریک میگوید و اینرا به امام زمان خود یادآور میشویم که تا جان در بدن هست پای آرمانِ آرمانها میمانیم؛ باشد که همه عاقبت بخیر شویم.

بسیجی عاشق کربلاست و کربلا را تو مپندار که شهری است در میان شهرها و نامی است در میان نامها،  نه؛  کربلا حرم حق است  و هیچ کس را  جز یاران امام حسین علیه السلام راهی به سوی حقیقت نیست. کربلا ما را نیز در خیل کربلاییان بپذیر.
شهید آوینی

بسیج دانشجویی دانشگاه مراغه


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.