بیانیهء هیئت دانشجویی مکتب الشهدا دانشگاه مراغه در محکومیت حمله تروریستی شاهچراغ

  • 16 Aug 2023
  • کد خبر: 311512
  • 16615

.

بیانیهء هیئت دانشجویی مکتب الشهدا دانشگاه مراغه در محکومیت حمله تروریستی شاهچراغ

بیانیهء هیئت دانشجویی مکتب الشهدا دانشگاه مراغه در محکومیت حمله تروریستی شاهچراغ

«بسم الله الرحمن الرحیم» «وَاتَّقوا فِتنَةً لا تُصیبَنَّ الَّذینَ ظَلَموا مِنکُم خاصَّةً وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ شَدیدُ العِقابِ» ..و بترسید از بلایی که چون آید تنها مخصوص ستمکاران شما نباشد و بدانید که عِقاب خدا بسیار سخت است. (سوره انفال، آیه ۲۵) در ایام شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا(ع) و ماه محرم، دشمن تکفیری و باطل تروریستی باری دیگر با اقدامی رذیلانه در حرم مطهر شاهچراغ ثابت نمود که ملت شریف و شهید پرور ایران همچنان در مسیر حق اسلام درحرکت‌اند و باز نخواهند نشست تا منتهی به ظهور امام عصر(عج) گردد.

دشمنان این مرز و بوم بدانند که این ملت پاک و غیور، برای حفظ امنیت و پیشرفت، خون‌ها و شهیدان بسیاری داده است؛ ما ملت سربلند ایران، تا ابد در مقابل دشمنی و کینه‌توزی نابحق شیطان صفتان خواهیم ایستاد.

تاریخ بزرگترین گواه این مدعاست که اقدامات رذیلانه و مغایر با فطرت انسانی گروه‌های افراطی و جریان‌های شیطانی تحت لوای استکبار جهانی و صهیونیسم هیچ خدشه‌ای به دین مبین اسلام و کشور مقتدر ایران وارد نخواهد ساخت بلکه بیش از گذشته، دل‌های انسان‌های مشتاق شناخت حقیقت و شیفته آزادی را جذب خواهد کرد.

دشمنان بدانند که با این اعمال شنیع نمی‌توانند ارادهٔ جوانان مؤمن را تغییر دهند، چرا که سرمشق و الگوی زندگی ما جوانان، اهل بیت(ع) می‌باشد.

هیئت دانشجویی مکتب‌الشهدا ضمن محکومیت این اقدام تروریستی غیر قابل گذشت، از همه مسلمانان و عزاداران حسینی در سراسر جهان اسلام دعوت می‌نماید، این جنایت را محکوم نمایند. «إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ والعاقبه للمتقین.» ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ هیئت دانشجویی مکتب الشهدا دانشگاه مراغه هیئت دانشجویی| @maktabalshohada_ir


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.