برگزاری مراسم گرامیداشت دهه ی فجر در دانشگاه مراغه

  • 05 Feb 2024
  • کد خبر: 680877
  • 51600

مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جشن انقلاب با حضور دانشگاهیان و خانواده های آنان، شنبه ۱۲ بهمن ماه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در دانشگاه مراغه برگزار شد. 

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه ی فجر در دانشگاه مراغه

دکتر محمد زادشکویان رئیس دانشگاه ضمن تقدیر از حضور اساتید، یاوران علمی و خانواده های دانشگاهیان در مراسم چهل و پنجمین بهار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، از شهدای اسلام و انقلاب، مدافعان حرم و شهدای غزه یاد کرد و گفت: مجموعه ی دانشگاه مراغه در راستای تحقق اهداف این انقلاب و نظام به سهم خود تلاش خواهد کرد، نقش و مسئولیت اجتماعی خود را به نحو احسن انجام دهد و همراه با مردم متعهد و ولایتمدار به پشتوانه ی هدایت و راهنمایی های رهبری، حقانیت نظام را به رخ جهانیان بکشد و سرمنشا تحولات عظیم و به یاد ماندنی در این دوران باشد. 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مراغه ضمن تبریک ایام الله دهه ی فجر، حرکت در جهت آرمان‌های انقلاب را از ضروریات دانست و گفت: در این انقلاب ما باید مدال پیشرفت را با نام خود و برای پیشرفت و تعالی کشور کسب کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین زمانی نیز با اشاره به مسئولیت اجتماعی تمامی افراد در قبال انقلاب اسلامی افزود: مسئولیت ما اکنون بیشتر از هر زمان دیگری است. ادامه راه شهدا مسیری نیست که به راحتی طی شود بلکه باید انسان‌هایی با پشتکار، گام‌های بلند‌تر و محکم‌تر از قبل و با شرایط کنونی جامعه بتوانند پیشرفت‌ها را هر لحظه بیشتر کنند و دستاورد‌های بزرگ برای کشور و مردم کسب کنند.
همچنین ایشان با بیان برخی از آمارهای جهانی جایگاه ایران را قابل تحسین دانست.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهدای دانشمند و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: انقلاب بیرونی نیازمند یک انقلاب و تحول بزرگ درونی است. کسانی که انقلاب اجتماعی کردند ابتدا در دورن خود یک تغییر انقلابی انجام داده بودند. در واقع این انقلاب حرف، نگاه و حرکت شما است. امام اینگونه توانست انقلابی به این باشکوهی را انجام دهد. 

 تک نوازی توسط دانشجو الیار وجودی، پخش کلیپ تهیه شده از آثار ارسالی مسابقه نقاشی و طراحی دهه فجر، اجرای مسابقه و قرعه کشی از دیگر بخش های جشن انقلاب بود.

اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.