برگزاری اولین دوره ی مدرسه زمستانه دانشگاه مراغه

  • 04 Feb 2024
  • کد خبر: 679371
  • 56623

به گزارش روابط عمومی؛ در راستای انجام مسئولیت اجتماعی دانشگاه مراغه در حوزه ی اعتلای نظام آموزشی شهرستان، معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه، اقدام به برگزاری اولین دوره ی مدرسه ی زمستانه ی دانش آموزی در شهرستان مراغه نمود. 

برگزاری اولین دوره ی مدرسه زمستانه دانشگاه مراغه

دکتر شهرام آجری مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی در این راستا گفت: دانشگاه مراغه با همکاری اداره ی آموزش و پرورش شهرستان، اولین مدرسه ی زمستانه را با بهره گیری از اساتید مجرب و توانمند دانشگاه به صورت دوره هایی برای دانش آموزان در زمینه های مختلف مرتبط با علوم ریاضی و مهندسی، علوم تجربی و علوم انسانی برگزار می کند. 
دکتر شهرام آجری درخصوص هدف و نحوه برگزاری این طرح عنوان کرد: این مدرسه ی زمستانه که به لحاظ مقیاس برگزاری میتوان گفت کم نظیر هست به مدت یک هفته برگزار می شود و بیش از هزار دانش آموز از سطح شهرستان از این مدرسه ی زمستانه استفاده میکنند. هدف ما از برگزاری این مدرسه ی زمستانه، ضمن آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان شهرستان با دانشگاه مراغه به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی جنوب استان، کسب آمادگی لازم برای ورود به دانشگاه و همچنین افزایش اطلاعات علمی خارج از چهارچوب های محدود کتابهای درسی در مقیاسی بزرگتر و با زبانی ساده تر هست که در نهایت بتوانند با آگاهی و اطلاعات دقیق تر و عملی تری مسیر تحصیلی و شغلی آینده ی خود را انتخاب نمایند.
 ایشان در خاتمه ضمن تشکر از همکاری صمیمانه ی مسئولین محترم اداره ی آموزش و پرورش شهرستان، اظهار امیدواری کرد که انشاالله این مسیری که آغاز شده، ادامه دار باشد و قطعا همکاری دو نهاد آموزشی توانمند و هماهنگ در شهرستان موجبات رشد و توانمندی نوجوانان و جوانان این شهر و منطقه خواهد شد.

اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.