بازدید مشاور معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم از واحدهای فناور دانشگاه مراغه

  • 21 Feb 2024
  • کد خبر: 711548
  • 18334
بازدید مشاور معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم از واحدهای فناور دانشگاه مراغه

دکتر علوی راد، مشاور معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از واحد های فناور و مراکز تحقیقاتی مستقر در پردیس علم و فناوری در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی دانشگاه مراغه بازدید کرد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ در ابتدا دکتر محمد زادشکویان ضمن عرض خیر مقدم و استقبال از بازدید صورت گرفته، اظهار داشت: بسترسازی و ایجاد فضای مناسب برای ورود هرچه بیشتر فناوران، دانشجویان به پردیس علم و فناوری دانشگاه مراغه به خصوص در حوزه های امنیت غذایی و کشاورزی مورد تاکید جدی دانشگاه می باشد.
وی افزود: دانشگاه مراغه به تازگی موفق به اخذ مجوز پردیس علم و فناوری مشترک با پارک علم و فناوری استان شده است و در حال حاضر ۷ شرکت فناور و ۴ مرکز تحقیقات در این پردیس مستقر هستند.
همچنین در این بازدید دکتر علوی راد ضمن صحبت با صاحبان ایده و شرکت های فناور و مراکز تحقیقاتی مستقر در این مرکز بر اهمیت حضور واحد های فناور در دانشگاه ها و حمایت از ایده های خلاقانه و فناور تاکید کردند. 
در طی این سفر، دکتر علوی راد از مرکز تحقیقات پیشرفته خوراک تخمیری دام مستقر در دانشگاه مراغه نیز بازدید کردند، همچنین دکتر تقی زاده روند این فناوری نوین را تشریح نمودند.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.