دکتر ارژنگ:انعکاس امید، ضرورت اعتمادسازی و انتقال دغدغه‌مندی مسئولین از اولویت‌های این نشست باشد

  • 23 Aug 2023
  • کد خبر: 332364
  • 5127

جلسه توجیهی عوامل اجرایی هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاههای کشور با حضور دکتر ارژنگ معاون امور دانشجویان و دکتر دانشور مدیرکل امور دانشجویان داخل، دو روز مانده به برگزاری نشست در سالن اوحدی دانشگاه مراغه برگزار شد.

دکتر ارژنگ:انعکاس امید، ضرورت اعتمادسازی و انتقال دغدغه‌مندی مسئولین از اولویت‌های این نشست باشد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه دکتر زادشکویان رئیس دانشگاه، ضمن خیر مقدم، از حضور مسئولین وزارتی ابراز خرسندی کرد. ایشان با اشاره مختصر به اقدامات کمیته‌های چهارگانه نشست، از تلاش دلسوزانه رؤسا، دبیران و اعضای کمیته‌ها قدردانی نمود و گفت: انشاالله با همدلی و همراهی سازمان امور دانشجویان، دانشگاه مراغه میزبان شایسته‌ای برای این نشست باشد.
دکتر دانشفراز معاون دانشجویی دانشگاه مراغه نیز در این جلسه با قدردانی از اعتماد مسئولین وزارت عتف جهت برگزاری این نشست‌ در دانشگاه مراغه افزود: اعتماد برای برگزاری نشست‌های ملی در دانشگاه ‌غیر‌مادر مسئولیت بیشتری را بر دوش ما می‌گذارد ‌و نهایت تلاشمان را خواهیم کرد.
دکتر اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان در این نشست ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه‌(ع) از همکاران خود در دانشگاه مراغه که پذیرای این نشست شدند، قدردانی کرد و گفت: سازمان امور دانشجویان و دانشگاه مراغه باهم در یک‌سو میزبان این نشست هستیم و هردو مخاطب میهمانان در نقد و پیشنهادات خواهیم بود.
معاون امور دانشجویان با اشاره بر اینکه برگزاری چنین نشستی‌ در دانشگاه مراغه موجب تجربه‌اندوزی برای دانشگاه و شما است افزود: نشست معاونان دانشجویی از نوع نشست کاری است و ما هدفمان این نیست که در یک دانشگاهی چند روز دور هم جمع بشویم و همدیگر را ببینیم و از اماکن تاریخی بازدید کنیم.
ایشان ضمن تأکید بر اینکه به دنبال خروجی از این نشست هستیم دو رویکرد این نشست را عنوان کردند:
۱. الگوی تأمین مالی حوزه تغذیه و رفاهی دانشجویان ۲. بررسی برخی اتفاقات سال گذشته و فضای سیاسی دانشگاه‌ها دکتر ارژنگ به احترام، تکریم، ارزش‌گذاری، نظم در بخش‌های مختلف، بهداشت ایمنی و امنیت‌ این نشست اشاره کرد و خاطر نشان کرد: نشست باید به‌گونه‌ای باشد که غنا و پربار بودن جلسه را میهمانان متوجه شوند و احساس کنند خروجی خوبی دستگیرشان شده است.
وی در خصوص اهمیت انعکاس این نشست گفت: هم مهمان و هم میزبان دوست دارد که کار به شکل مناسبی انعکاس پیدا کند و از آنجا که مراغه مرکز استان نیست ولی ارزش ذاتی و تاریخی زیادی دارد، این ارزش بیشتر نشان داده و منعکس شود.
وی افزود: درست است که این نشست کاری است ولی نشست کاری منتج به نتایج روشن بایستی به مردم و دانشجویان منتقل شود. وی امیدآفرینی و اعتمادسازی‌ سازی را در نتیجه کار رسانه‌ای پر اهمیت شمرد و گفت: باید دانشجویان بدانند نفراتی هستند که برایشان کار می‌کنند و برای مثال چند روزی را نشسته‌اند و فقط حول مسئله غذای آنها در دانشگاه به گفت‌گو و تأمل می‌پردازند، پس انعکاس امید و ضرورت اعتمادسازی و انتقال دغدغه‌مندی مسئولین از اولویت‌های این نشست می‌باشد.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.