انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه مراغه و شرکت موتوژن

  • 31 Jul 2024
  • کد خبر: 1166259
  • 19306

طی بازدید دکتر محمد زادشکویان رئیس دانشگاه مراغه و هیات همراه از شرکت موتوژن روز سه شنبه ۹ مرداد ماه، تفاهم نامه همکاری به امضا رسید.

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه مراغه و شرکت موتوژن

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ دکتر محمد زادشکویان، رئیس دانشگاه مراغه، دکتر مازیار فرزام مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه و هیات همراه با مدیر عامل شرکت موتوژن مهندس هادی عبادی، معاونان و متخصصان، در خصوص نحوه شروع همکاری مشترک گفت و گو کردند.

دکتر محمد زادشکویان طی این بازدید گفت: همکاری بین دانشگاه و صنعت می‌تواند بستری مناسب برای توسعه ظرفیت‌های علمی و تجاری ایجاد کند، این همکاری نه تنها به انتقال فناوری و نوآوری‌های علمی به عرصه صنعت کمک می‌کند، بلکه با استفاده از تجربیات و نیازهای واقعی دنیای کار، به روزرسانی محتوای آموزشی و پژوهشی دانشگاه را نیز تسهیل می‌نماید.
وی افزود: با هدف ایجاد یک زیست بوم پویا و سازنده، این تفاهم‌نامه زمینه‌ساز تبادل دانش، مهارت و منابع بین دو طرف خواهد بود و می‌تواند به ارتقای کیفیت آموزش، پژوهش و تولید در منطقه کمک شایانی نماید.
طراحی و راه‌اندازی رشته‌های بین رشته‌ای جدید بر اساس نیازهای شغلی و تخصصی شرکت، در اولویت قراردادن عناوین تحقیقاتی پیشنهادی یا تفاهم‌شده بین طرفین، همکاری در برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه فناوری‌های نوآورانه، اعطای بورس‌های تحصیلی به دانشجویان در رشته‌های بین رشته‌ای جدید طراحی شده، پذیرش دانشجویان دانشگاه جهت انجام دوره کارآموزی از موارد زمینه های همکاری این قرارداد می باشد.

اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.