اعزام کاروان زیارتی دانشگاه مراغه به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

  • 04 Jun 2024
  • کد خبر: 1015922
  • 29790

کاروان زیارتی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مراغه و با حضور ۲۵ نفر از دانشگاهیان به مرقد مطهر امام راحل اعزام شد.

اعزام کاروان زیارتی دانشگاه مراغه به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ دکتر عباس رضائی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تشکر از دست‌اندرکاران اردوی زیارتی، در این خصوص گفت: دانشگاهیان دانشگاه مراغه با شرکت در این مراسم، با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای خدمت تجدید میثاق کردند.

▫️▪️معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ادامه افزود: ویژگی های شخصیتی و اندیشه های امام راحل، بهره گیری از درس های ایشان برای پیشرفت و اداره کشور، هرساله توسط مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای در مرقد امام تبیین می شود. امسال نیز امام خامنه‌ای به تبیین واقعه طوفان الاقصی، حادثه شهدای خدمت و انتخابات پیش رو پرداختند.

▪️گفتنی است پس از مراسم، کاروان برای زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) عازم قم گردید و در نهایت با حضور در مسجد جمکران علاوه بر ادای اعمال خاصه این مکان مقدس، در مراسم شام غریبان امام راحل (ره) در شبستان جمکران شرکت کردند.

اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.