اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1403 دانشگاه مراغه - دانشگاه مراغه
اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1403 دانشگاه مراغه
- 13 Oct 2024
- کد خبر: 1354730
- 17225
بسمه تعالي
اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1403
با حمد وسپاس به درگاه خداوند دانا و تواناي مطلق و با عرض تبريك و تهنيت به اطلاع خواهران و برادران عزيزي كه در آزمون سراسري سال 1403 در رديف پذيرفته شدگان نهايي دانشگاه مراغه قرار گرفتهاند مي رساند كه:
1- ثبت نام اینترنتی:
ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان بصورت اینترنتی بوده و لازم است داوطلبان از روزچهارشنبه مورخ 1403/07/25 تا جمعه 1403/07/27 با مراجعه به آدرس سامانه آموزشی دانشگاه مراغه نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمايند.
آدرس سامانه آموزشی:
https://sama.maragheh.ac.ir/SamaWeb/Login.aspx
کلیک نمایید |
نکته1: لازم است اسکن مدارک تحصیلی و شناسایی خود را قبل از ورود به سیستم آماده نموده تا در حین ثبت نام از آنها استفاده نمایید. در قسمت (( مدارک درخواست شده ß ارسال تصاویر درخواست شده )) لازم است داوطلبان اسکن مدارک ذیل را ارسال نمایند. توضیح فایل باید jpeg و سایز آن بیشتر از 300 کیلوبایت نباشد.
1-اسکن صفحه اول شناسنامه 2-اسکن کارت ملی
3-اسکن مدرک دیپلم 3-3-6 4- اسکن درخواست تاییدیه دیپلم 3-3-6
5- اسکن مدرک پیش دانشگاهی 6-اسکن درخواست تاییدیه پیش دانشگاهی
نکته2: در حین ثبت نام اینترنتی فرمهای موجود در بخش ((دریافت فرمهای آموزشی)) را دریافت و تکمیل نمایید. در مراجعات حضوري، هر قسمت از بخشهاي دانشگاه نسبت به دريافت فرمهاي خود اقدام خواهند نمود.
نکته3: در مرحله آخر ثبت نام اینترنتی لازم است داوطلبان در بخش ((چاپ اطلاعات ثبت نام شده )) از اطلاعات نمایش داده شده پرینت تهیه نمایند. و آن را در زمان ثبت نام حضوری تحویل آموزش دانشکده مربوطه نمایند.
2- ثبت نام حضوری:
پس از ثبت نام اینترنتی لازم است داوطلبان بر اساس حروف الفبا در یکی از روز شنبه مورخ 1403/07/28 تا دوشنبه 1403/07/30 طبق اطلاعات جدول ذیل با مراجعه به آدرس دانشگاه مراغه نسبت به ثبت نام حضوری اقدام نمايند.
برنامه زماني ثبت نام حضوری و تحويل مدارک پذيرفته شدگان دانشگاه مراغه بر اساس حرف اول نام خانوادگي
روز و تاريخ ثبت نام |
ترتيب حرف اول نام خانوادگي |
شنبه 1403/07/28 |
الف – ب – پ – ت – ث –ج – چ |
یکشنبه 1403/07/29 |
ح – خ- د –ذ– ر – ز- ژ – س - ش – ص- ض – ط |
دوشنبه 1403/07/30 |
ظ- ع – غ – ف – ق – ك– گ – ل – م – ن – و - هـ - ي |
3-مدارک مورد نیاز :
2-1: ديپلمههاي دارای مدرک پیش دانشگاهی:
1- اصل گواهينامه پايان دوره پيش دانشگاهي يا گواهي موقت آن به همراه دو برگ كپي از آن.
2- اصل مدرك و يا گواهي ديپلم متوسطه نظامجديد آموزش متوسطه و سال ما قبل ديپلم به همراه دو برگ كپي از آن.
3- اصل كارنامه تحصيلي ديپلم متوسطه نظام جديد.
4- اصل كارنامه تحصيلي دوره پیش دانشگاهی.
5-کپی رسید کد رهگیری درخواست تاییدیه دوره دیپلم (درخواست تاییدیه از طریق مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir )
6- کپی رسید کد رهگیری درخواست تاییدیه دوره پیش دانشگاهی (درخواست تاییدیه از طریق مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir)
7- يك سري كپي شناسنامه از تمام صفحات آن.
8- یک برگ کپی پشت و روي كارت ملي.
9- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده درسال جاري.
10- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان را با توجه به يكي از بندهاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبتنام و شركت در آزمون (دفترچه شماره يك) مشخص كند (براي برادران). داوطلبان مشمول باید حداکثر تا مورخه 1402/07/30 از طریق سایت ذیل نسبت به درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند.
11-فرمهاي تکميل شده پیوست این اطلاعیه. (بند 3)
12- مراجعه به آدرس کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان، تکمیل آنها و ارائه پرینت و ارائه به همراه مدارک به دانشگاه.
لینک مستقیم کارنامه سلامت جسم و روان: https://health.saorg.ir
2-2: ديپلمه هاي نظام 3-3-6 :
1- اصل گواهينامه پايان دوره دیپلم يا گواهي موقت آن به همراه دو برگ كپي از آن .
3- اصل كارنامه تحصيلي سه سال آخر دبیرستان.
4-کپی رسید کد رهگیری درخواست تاییدیه دوره دیپلم (درخواست تاییدیه از طریق مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir )
5- يك سري كپي شناسنامه از تمام صفحات آن.
6- یک برگ کپی پشت و روي كارت ملي.
7- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده درسال جاري.
8- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان را با توجه به يكي از بندهاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبتنام و شركت در آزمون (دفترچه شماره يك) مشخص كند (براي برادران). داوطلبان مشمول باید حداکثر تا مورخه 30/07/1403 از طریق سایت ذیل نسبت به درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند.
9-فرمهاي تکميل شده پیوست این اطلاعیه. (بند 3)
10- مراجعه به آدرس کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان، تکمیل آنها و ارائه پرینت و ارائه به همراه مدارک به دانشگاه.
لینک مستقیم کارنامه سلامت جسم و روان: https://health.saorg.ir
4-فرمهای پیوست اطلاعیه:
فرمها از طریق لینک ذیل قابل دریافت می باشند.
4- در صورت بروز مشکل صرفاً با شماره هاي ذيل تماس بگيريد و از تماس با قسمتهای غیر مسئول خودداری فرمائید.
دانشكده |
تلفن |
داخلي |
كشاورزي |
041- 37273068 و 37278001 |
308 |
علوم پايه |
041- 37279094 و 37278900 |
103 |
فنی و مهندسی |
041- 37279094 و 37278900 |
177 |
علوم انسانی |
041- 37279094 و 37278900 |
166 |
امور دانشجویی و خوابگاه |
37274891-041 |
- |
آموزش مستقیم |
09054911261 |
از ساعت 8 صبح لغایت 4 عصر |
5- شروع کلاسها بعد از ثبت نام طبق برنامه درسي دريافتي از آموزش دانشکده ها انجام خواهد گرفت. لازم به ذکر است کلاسهای درسی بصورت حضوری خواهند بود.
6- تحويل خوابگاه براي متقاضيان در زمان ثبت نام صورت خواهد گرفت لازم است داوطلبان پذیرفته شده جهت تسريع در روند دریافت خوابگاه، مبلغ 15/000/000 ریال به صورت علی الحساب از بابت هزینه خوابگاه همراه داشته باشند که در صورت نیاز از طریق کارت خوانهای موجود در دانشگاه دریافت خواهند شد.
7- لازم است مبلغ 1/000/000ريال جهت شارژ اوليه تغذيه و مبلغ 500/000 ریال هزینه صدور كارت دانشجويي چند منظوره در کارتهای شتاب همراه داشته باشید که در صورت نیاز از طریق کارت خوانهای موجود در دانشگاه دریافت خواهند شد.
8- جهت تسريع در روند تحويل مدارک پذیرفته شدگان نوبت دوم (شهریه پرداز) مبلغ 20/000/000 ريال بابت هزينه علي الحساب شهريه ثابت و متغير در کارتهای شتابی خود داشته باشند تا در موقع ثبت نام از طریق کارتخوانهای موجود دریافت خواهد شد.
9-داشتن شماره حساب بانک تجارت و موبایل به نام خود دانشجو برای همه دانشجویان به جهت دریافت خدمات رفاهی ضروری می باشد.
ثبت نام دانشجویان جدید الورود 1403 در طرح پایش تندرستی و مشاوره ورزشی
فرم علاقه و مهارت سنجی دانشجویان جدید الورود دانشگاه مراغه
(لطفا کلیک کنید- تکمیل این فرم الزامی میباشد )
مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه مراغه