اختتامیه بیست و هشتمین سمینار جبر ایران به میزبانی دانشگاه مراغه برگزار شد

  • 11 Jul 2024
  • کد خبر: 1131186
  • 17998
اختتامیه بیست و هشتمین سمینار جبر ایران به میزبانی دانشگاه مراغه برگزار شد

  بیست و هشتمین سمینار جبر ایران با حضور اساتید برجسته، صاحب‌نظران و دانشگاهیان دانشگاه مراغه و تقدیر از کمیته‌های علمی و اجرایی، چهارشنبه ۲۰ تیرماه به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه مراغه؛ در ابتدای مراسم، پروفسور مژگان محمودی نماینده انجمن ریاضی ایران، ضمن تشکر ویژه از میزبانی شایسته دانشگاه مراغه، گفت: بیست هشتمین سمینار جبر فراتر از آنچه که انتظار بود، برگزار شد و موفقیت و رضایتمندی یقیناً مرهون همراهی و پشتیبانی جمعی از اساتید، کارکنان، دانشجویان و هیئت‌رئیسه، خصوصاً رئیس دانشگاه مراغه دکتر محمد زادشکویان می‌باشد.
 ایشان اذعان کرد: دانشگاه مراغه روزهای خوبی برای شرکت‌کنندگان در باغ شهر ایران فراهم آورد و ارزیابی انجمن ریاضی ایران از بیست و هشتمین سمینار جبر، عالی می‌باشد.
 دکتر محمد زادشکویان رئیس دانشگاه مراغه ضمن ابراز خرسندی از قدردانی انجمن ریاضی ایران، خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم که برگزاری سمینارها، همایش‌ها و رویدادهای علمی می‌تواند نقش به سزایی در پیشرفت و رشد جامعه‌ی هدف داشته باشد و تلاشمان، بسترسازی بیشتر برای برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی در دانشگاه مراغه است.
 ایشان به مأموریت دانشگاه مراغه در حوزهٔ امنیت غذایی اشاره کرد و از برگزاری چندین کنفرانس و همایش در شهریورماه ساری جاری با موضوعات "واکاوی راهکارهای افزایش جمعیت و تأثیر آن بر نسل آینده " و "زئولیت انجمن شیمی ایران" و "نمک" خبر داد.
 دکتر لیلا شهباز دبیر سمینار نیز گزارشی از روند سخنرانی‌های تخصصی و عمومی، کارگاه‌های آموزشی و نشست علمی بررسی علل عدم اقبال دانشجویان ریاضی به گرایش ریاضی محض، ارائه داد و از هیئت رئیسه دانشگاه، کمیته علمی و اجرایی و حامیان صمیمانه تشکر نمود.

 پایان مراسم اختتامیه از دبیر و اعضای کمیته علمی و نیز جمعی از مدیران و کارکنان معاونت‌های اداری مالی، فرهنگی و اجتماعی، دانشجویی، آموزشی و پژوهشی، دانشکده علوم پایه، روابط‌عمومی، امور فنی و عمرانی و دانشجویان همکار با اهدای لوح تقدیر شد.

اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط