آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی حرکت و رویش در دانشگاه مراغه

  • 03 Mar 2024
  • کد خبر: 727057
  • 47557

آیین تقدیر از برگزیدگان شانزدهمین دوره جشنواره ملّی حرکت و یازدهمین دوره جشنواره ملّی رویش، با حضور دکتر محمد زادشکویان رئیس دانشگاه، دکتر رضائی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر حاضر وظیفه مدیر فرهنگی و جمعی از اساتید مشاور، دبیران انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی و مدیران مسئول نشریات دانشجویی در سالن اوحدی برگزار شد.

آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی حرکت و رویش در دانشگاه مراغه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ در ابتدای مراسم دکتر محمد زادشکویان ضمن تشکر و قدردانی، این فرصت را جهت شنیدن نظرات دانشجویان بسیار مغتنم دانست و تشکل های دانشجویی را بازوی های توانمند دانشگاه در عرصه های علمی و اجرایی عنوان کرد. 
در ادامه این آیین، به نمایندگی از انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی اجتماعی دانشگاه، سه نفر از دبیران به گفت و گو و ارائه نکته نظرات و پیشنهادات خود با رئیس دانشگاه پرداختند.
سپس لوح ارسالی از طرف معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم و تندیس عنوان دانشگاه برتر در حوزه عملکرد انجمن های علمی دانشجویی به رئیس دانشگاه و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مراغه تقدیم و از کارشناس انجمن های انجمن های علمی رحیم آذرشین فام و کارشناس نشریات دانشجویی پریسا فتوحی نیز از طرف رئیس و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تقدیر شد. 
در ادامه، لوح، تندیس و جایزه نقدی نشریه برگزیده حوزه ی کشاورزی به استاد مشاور، مدیرمسئول و هیئت تحریریه نشریه انجمن علمی علوم و مهندسی باغبانی و لوح و جایزه نقدی نشریه شایسته تقدیر حوزه ی فنی و مهندسی به استاد مشاور، دبیر، مدیرمسئول و اعضای هیئت تحریریه انجمن علمی مهندسی مواد و متالورژی اهدا شد.
همچنین در بخش دوم آیین تجلیل، از دبیر و اعضای شورای مرکزی کانون دختران آفتاب با اهدای لوح، تندیس و جایزه نقدی جشنواره تقدیر گردید و از تلاش های کارشناسان کانون های دانشگاه، فرهاد منصوری کارشناس شایسته تقدیر جشنواره و مهدیه سیف احمدی کارشناس کانون دختران آفتاب و پرویز بشارت کارشناس کانونهای مذهبی و دینی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.