انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه مراغه و فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمالغرب نزاجا

  • 25 Sep 2024
  • کد خبر: 1307324
  • 1560

دانشگاه مراغه و فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمالغرب نزاجا با امضا و مبادله تفاهم‌نامه‌ در زمینه اجرای طرح‌های تحقیقاتی و پروژه‌های مشترک، همکاری‌های خود را گسترش می‌دهند. 

 انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه مراغه و فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمالغرب نزاجا

به گزارش روابط عمومی به نقل از مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه مراغه؛ در راستای پیشبرد همکاری‌های آموزشی پژوهشی و اجرایی دانشگاه مراغه و فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمالغرب نزاجا، این تفاهم‌نامه مابین فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمالغرب به نمایندگی سرهنگ ستاد ابراهیم عابدی و دانشگاه مراغه به نمایندگی آقای دکتر محمد زادشکویان، منعقد شد.

از جمله اهداف این تفاهم نامه، طرح پایش و نیازهای فرماندهی آماد در قالب پایان‌نامه و رساله دکتری، استفاده از زیر ساخت‌ها و تجهیزات آزمایشگاه‌هایی طرفین، تبادل نظر با متخصصین و کارشناسان مجرب دانشگاهی در راستای مهارت افزایی و ارتقاء دانش فنی پرسنل پایور و وظیفه، استفاده از نظرات، پیشنهادات، تجربیات و توانمندی علمی اساتید دانشگاه در زمینه توسعه فعالیت‌های پژوهشی مورد نیاز، توسعه همکاری فی مابین در خصوص رصد فناوری‌های نوظهور هایپرسونیک، علم داده، هوش مصنوعی،  نانو الکترونیک و ...، فراهم سازی بستر پژوهش با در اختیار گذاردن امکانات و بخش‌های عملیاتی و اجرایی یگان برای پژوهشگران، کمک برای به ثمر رساندن نوآوری‌ها و خلاقیت‌های منجر به تولید، همکاری در خصوص ساخت قطعات مورد نیاز پشتيباني و استفاده از تجربیات اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه و کارشناسان مجرب دانشگاهی در خصوص ارتقا دانش فنی و مهارت افزایی کارکنان و ... می‌باشد.

 این تفاهم نامه در 8 ماده روز سه شنبه مورخ سوم مهرماه به امضاء طرفین رسیده و مبنای همکاری با فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمالغرب نزاجا قرار خواهد گرفت.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.