بازدید رئیس دانشگاه مراغه از روند ثبت‌نام حضوری نودانشجویان

  • 19 Oct 2024
  • کد خبر: 1389078
  • 1262
بازدید رئیس دانشگاه مراغه از روند ثبت‌نام حضوری نودانشجویان

دکتر محمد زادشکویان رئیس دانشگاه مراغه از روند ثبت‌نام حضوری نودانشجویان سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه مراغه؛  دکتر محمد زادشکویان پس از بازدید و گفت‌وگو با عوامل اجرایی،‌‌‌ والدین و دانشجویان گفت: ثبت‌نام حضوری، از روز شنبه ۲۸ مهرماه در ساختمان  مرکزی این دانشگاه با مراجعه نزدیک به ۲۵۰ نفر دانشجو در روز اول که نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است، در حال انجام می باشد و به مدت سه روز نیز ادامه خواهد داشت. 

دکتر زادشکویان ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان در آزمون سراسری افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده، معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی، آموزشی و پژوهشی و دانشجویی، برنامه‌های آموزشی و ترویجی خوبی برای معرفی محیط دانشگاه و همچنین شهر مراغه در نظر گرفته‌اند. اطلاع‌رسانی، راهنمایی نودانشجویان برای ثبت‌نام و موفقیت تحصیلی، نشست صمیمی مسئولین با والدین، برپایی نمایشگاه با حضور تشکل‌های دانشجویی از جمله برنامه‌هایی هست که در استقبال از این نو دانشجویان انجام می‌پذیرد. 

وی با آرزوی موفقیت برای دانشجویان جدیدالورود، تأکید کرد دانشجویان بایستی به توصیه همکاران و مدیران معاونت ها توجه و دقت کافی داشته باشند تا ان‌شاالله دوران دانشجویی به موفقیت‌های چشمگیری دست یابند و بتوانند در مقاطع تحصیلی بالاتر ادامه تحصیل دهند.


اشتراک گذاری

خبر‌های مرتبط